بازیگر فیلم و سریال Christine Baranski (کریستین بارانسکی)

Christine Baranski - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8½" (1.74 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 2, 1952 in Buffalo, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Chicago Mary Sunshine(2002), Mamma Mia! Tanya(2008), Into the Woods Stepmother(2014)

بیوگرافی فارسی

کریستین بارانسکی در 2 مه 1952 در بوفالو ، نیویورک ، آمریکا به عنوان کریستین جین بارانسکی متولد شد. او یک بازیگر زن است ، معروف به شیکاگو (2002) ، ماما میا! (2008) و Into the Woods (2014). وی پیش از این با متیو کاولز ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Christine Baranski was born on May 2, 1952 in Buffalo, New York, USA as Christine Jane Baranski. She is an actress, known for Chicago (2002), Mamma Mia! (2008) and Into the Woods (2014). She was previously married to Matthew Cowles.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cutterhead

6.2   - IMDB

ری یک هماهنگ کننده روابط عمومی است که از یک دستگاه حفاری تونل بازدید می کند تا همکاری روغن کاری شده اروپا در ساخت مترو را به تصویر بکشد که تصادفی ناگهانی رخ می دهد. او که نمی تواند فرار کند، به همراه معدنچی کروات ایوو و بهاران، کارگری از اریتره به یک قفل هوایی پناه می برد.

زیر‌نویس فارسی فیلم About Hope

5.1   - IMDB

توماس مک کنزی در تمام زندگی خود به دنبال دختری عالی بوده است. وقتی با دو زن آشنا می شود که علاقه اش را برانگیخته اند، می فهمد که عشقی که ما به دنبالش هستیم همیشه عشق واقعی نیست که ما را کامل می کند.::دیوید دی. دیتریش

زیر‌نویس فارسی فیلم Poor Greg Drowning

4.4   - IMDB

گرگ یک معتاد به عشق است که دوست دخترش او را به خاطر زوج درمانگرشان ترک کرده است. گرگ افسرده، دلشکسته و بیکار باید هم اتاقی پیدا کند تا در پرداخت اجاره بها کمک کند. اما گرگ همه هم اتاقی های احتمالی را می ترساند، به جز دختری به نام پیتون که به خانه نقل مکان می کند و گرگ دیوانه وار عاشق او می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Thing Inside Us

3.5   - IMDB

دانیل و شلی همه چیز خود را به خاطر همهگیری LV که در حال حاضر جهان را فرا گرفته است، از دست دادهاند. اکثر آنها هیچ علامتی برای بیماری نشان نمی دهند، اما دانیل به سختی از عفونت جان سالم به در برد. شلی به جز یک مورد عجیب راه رفتن در خواب خوب به نظر می رسد. پزشکان نمی توانند به او کمک کنند، بنابراین دنیل تصمیم می گیرد بیماری همسرش را برای مدرک مستند کند. آنچه او می یابد نه تنها می تواند رابطه او، بلکه خود جهان را نیز از بین ببرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dracula: The Original Living Vampire

2.4   - IMDB

کارآگاه آملیا ون هلسینگ در جستجوی ناامید کننده قاتل مسئول یک رشته قتل های وحشتناک است که زنان جوان را هدف قرار می دهد. اوضاع زمانی بدتر می شود که همه شواهد به کنت دراکولای به ظاهر دست نخورده منتهی شود. و هنگامی که دوست دختر ون هلسینگ ناپدید می شود، او مجبور می شود در یک مسابقه نهایی با تعداد معمایی موجودیت هیولاها را زیر سوال ببرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Waking Karma

2.9   - IMDB

وقتی پدر رهبر فرقه کارما، دبیرستانی، او و مادرش را در یک جنگل دورافتاده به دام می اندازد، او باید از یک سری آزمایشات روانی جان سالم به در ببرد تا او را برای یک مراسم عجیب و مرگبار تناسخ آماده کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gilded Age - Season 1

8   - IMDB

سال 1882 است و عصر طلایی در جریان است، زمانی که ماریان بروک، دختر یتیم جوان یک ژنرال جنوبی، با خاله های معمولی خود در شهر نیویورک نقل مکان می کند. با کمک پگی اسکات، یک زن آفریقایی-آمریکایی که خود را به عنوان خدمتکار خود در می آورد، ماریان درگیر زندگی خیره کننده همسایه های ثروتمندش می شود که در تلاش است بین پایبندی به قوانین یا ایجاد مسیر خود تصمیم بگیرد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری