بازیگر فیلم و سریال Christina Applegate (کریستینا اپلگیت)

Christina Applegate - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 25, 1971 in Hollywood, Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Sweetest Thing Courtney Rockcliffe(2002), Don't Tell Mom the Babysitter's Dead Swell(1991), Bad Moms Gwendolyn(2016)

بیوگرافی فارسی

کریستینا اپلگیت در هالیوود ، لس آنجلس ، کالیفرنیا ، به دنیا آمد تا رابرت ویلیام اپلگیت تهیه کننده / مجری و نانسی پریدی خواننده-بازیگر را ضبط کند. اندکی پس از تولد پدر و مادرش از هم جدا شدند. او از ازدواج مجدد پدرش دو خواهر و برادر ناتنی دارد - آلیسا (درگذشته 10 اکتبر 1977) و کایل (زاده 15 ژوئیه 1981). آلیسا و کریستینا بهترین دوستان هستند ...


بیوگرافی انگلیسی

Christina Applegate was born in Hollywood, Los Angeles, California, to record producer/executive Robert William Applegate and singer-actress Nancy Priddy. Her parents split-up shortly after her birth. She has two half-siblings from her father's re-marriage - Alisa (b. 10 October 1977) & Kyle (b. 15 July 1981). Alisa and Christina are best friends ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Starfish

5.1   - IMDB

تصویری بی نظیر، صمیمی و صادقانه از دختری که برای از دست دادن بهترین دوستش غمگین است. این اتفاق در روزی رخ میدهد که دنیا همانطور که میدانیم به پایان میرسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم American Fighter

5.2   - IMDB

یک نوجوان ناامید برای به دست آوردن پول کافی برای نجات مادر بیمارش مجبور می شود وارد دنیای خطرناک جنگ های زیرزمینی شود. او متوجه می شود که در مواجهه با این رقبای گرسنه خشن از چه ساخته شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Edgar Allen Poe's Ligeia

بر اساس داستان کوتاه ادگار آلن پو.::گریفیث مهافی

زیر‌نویس فارسی فیلم Der Wilde Wald

6.8   - IMDB

انبوهی غیر قابل نفوذ، سیاه گوش که در میان درختان زیر درخت پرسه می زند و سوسک های بی شماری که در تنه های پوسیده درختان زندگی می کنند. در وسط اروپای پرجمعیت، طبیعت اجازه دارد زیستگاه خود را بازیابی کند. در پارک ملی جنگلی باواریا، یک چشم انداز به یک پروژه ویترین پیشگام در سراسر جهان تبدیل شده است: انسان ها در طبیعت دخالت نمی کنند. بگذارید طبیعت طبیعت باشد، فلسفه است. این یک آزمایش منحصر به فرد بود که باعث ایجاد مقاومت گسترده در بین مردم شد. نتیجه، با این حال، تا به امروز شگفت انگیز است. یک جنگل اولیه از جنگل های تجاری سابق، یک اکوسیستم منحصر به فرد و پناهگاه تنوع زیستی در حال رشد است. چرا برای ما اینقدر سخت است که طبیعت را شکل ندهیم یا حتی از آن بهره برداری نکنیم و در عوض در نقش یک ناظر حیرت انگیز غوطه ور شویم؟ چرا به طبیعت وحشی بیشتری نیاز داریم؟ و برای حفظ جنگل ها برای نسل های آینده در زمان تغییرات آب و هوایی چه می توانیم از آن بیاموزیم؟ دکتر جین گودال، متخصص علوم رفتاری و سفیر صلح سازمان ملل متحد، و همچنین افراد محلی و محققانی که در این پارک ملی خاص حضور دارند، در این باره اظهار نظر می کند. قلب وحشی اروپا - بازگشت یک جنگل باستانی چیزی بیش از یک فیلم طبیعت متراکم جوی و یک سفر حسی در میان اکوسیستم جنگلی است. درباره مسائل جاری موضع می گیرد و با تصاویری تاثیرگذار نشان می دهد که می تواند وجود داشته باشد: همزیستی انسان و طبیعت دست نخورده و وحشی.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Rise and Fall of LuLaRoe

6.5   - IMDB

نشان میدهد که چگونه شرکت LuLaRoe از تمام قدرت رسانههای اجتماعی و تکنیکهای روانشناختی مورد استفاده بازاریابان چند سطحی برای ورود به مجموعه عظیمی از خردهفروشان استفاده کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Resort to Love

5.7   - IMDB

اریکا، که پس از برگزاری یک کنسرت در یک استراحتگاه مجلل جزیره ای در حالی که در پی فروپاشی حرفه موسیقی بود، به عنوان سرگرمی در عروسی نامزد سابقش به پایان می رسد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری