بازیگر فیلم و سریال Christian Clavier (کریستین کلاویر)

Christian Clavier - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 6, 1952 in Paris, France
  • فیلم های معروف بازیگر : The Visitors Jacquouille la Fripouille / Jacquard(1993), Just Visiting Andre(2001), Asterix and Obelix vs. Caesar Astérix(1999)

بیوگرافی فارسی

کریستین کلایور در 6 مه 1952 در پاریس فرانسه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که به فیلم The Visitor (1993) ، Just Visiting (2001) و Asterix و Obelix vs Caesar (1999) معروف است. وی پیش از این با ماری آنه چازل ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Christian Clavier was born on May 6, 1952 in Paris, France. He is an actor and writer, known for The Visitors (1993), Just Visiting (2001) and Asterix and Obelix vs. Caesar (1999). He was previously married to Marie-Anne Chazel.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ethnic Notions

8   - IMDB

این مستند کلیشههای ریشهدار را که به تعصب ضد سیاهپوستان دامن میزند، ردیابی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Home Alone 5 The Holiday Heist

2   - IMDB

Home Alone 5 The Holiday Heist یک فیلم تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول 2012 است که داستان فین باکستر و خانوادهاش را روایت میکند که از کالیفرنیا به مین به خانه جدید خود نقل مکان میکنند. فین وحشت زده است و معتقد است که خانه خالی از سکنه است. در حالی که او برای گرفتن "شبح" تلههایی درست میکند، والدینش در شهر سرگردان میشوند و فین با خواهرش تنها در خانه است. خانه آنها هدف 3 سارق است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Asterix: The Secret of the Magic Potion

6.7   - IMDB

پس از سقوط در هنگام چیدن دارواش، Druid Getafix تصمیم می گیرد که زمان آن رسیده است که آینده دهکده را تضمین کند. او با همراهی آستریکس و اوبلیکس متعهد می شود که در دنیای گالی در جستجوی یک درویید جوان با استعداد برای انتقال راز معجون جادویی سفر کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Magic Kids - Three Unlikely Heroes

4.8   - IMDB

ولاد به تازگی نقل مکان کرده و به یکی از معروف ترین مدارس جادویی در جهان پیوسته است، جایی که با پری ها، جادوگران، ترول ها و کوتوله ها آشنا می شود. او و پدرش اولین خون آشام های شهر هستند، اما به زودی با بچه های خاص دیگری آشنا می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stanleyville

4.5   - IMDB

پهپاد اداری ماریا باربیزان زندگی بیمعنای به نظر میرسد. او تنها است و واقعاً وجود ندارد، در محل کارش یا در خانواده اش. یک روز، او هر کاری که همه ما آرزویش را داشتیم انجام می دهد - کیف پول و زندگی قدیمی خود را به سطل زباله می اندازد و به یک مسابقه مرموز برای برنده شدن ... یک ماشین می پیوندد. او که در اتاقی با چهار غریبه، که هر کدام عجیبتر از دیگری عجیبتر هستند، محبوس میشود، او باید یک سری چالشها را پشت سر بگذارد - «رقابتی برای بررسی ماهیت بیان ذهن و بدن» که توسط هومونکولوس، میزبانی جذاب و کنجکاو هدایت میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Journal for Jordan

5.8   - IMDB

بر اساس داستان واقعی گروهبان اول چارلز مونرو کینگ، یک سرباز اعزامی به عراق شروع به نوشتن دفترچه ای از عشق و توصیه برای پسر نوزادش می کند. در بازگشت به خانه، دانا کندی، سردبیر ارشد نیویورک تایمز، داستان رابطه نامحتمل و تغییر دهنده زندگی خود با کینگ و ارادت پایدار او به او و فرزندشان را دوباره مرور می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری