بازیگر فیلم و سریال Chris Hemsworth (کریس همزوورث)

Chris Hemsworth - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 3" (1.91 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 11, 1983 in Melbourne, Victoria, Australia
  • فیلم های معروف بازیگر : The Avengers Thor(2012), Thor: Ragnarok Thor(2017), Thor Thor(2011)

بیوگرافی فارسی

کریس همسورث در ملبورن استرالیا در لئونی (وان اس) معلم انگلیسی و کریگ همسورث مشاور خدمات اجتماعی متولد شد. برادران وی بازیگران لیام همسورث و لوک همسورث هستند. او از هلندی ها (از پدربزرگ مادری مهاجر خود) ، تبار ایرلندی ، انگلیسی ، اسکاتلندی و آلمانی است. عموی او ، با ازدواج ، راد آنسل بود ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Chris Hemsworth was born in Melbourne, Australia, to Leonie (van Os), a teacher of English, and Craig Hemsworth, a social-services counselor. His brothers are actors Liam Hemsworth and Luke Hemsworth. He is of Dutch (from his immigrant maternal grandfather), Irish, English, Scottish, and German ancestry. His uncle, by marriage, was Rod Ansell, the...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Men in Black: International

5.6   - IMDB

مردان سیاه پوش همیشه از زمین در برابر تفاله های کیهان محافظت کرده اند. در این ماجراجویی جدید، آنها با بزرگترین و جهانیترین تهدید خود مقابله میکنند: یک خال در سازمان مردان سیاهپوش.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spiderhead

5.4   - IMDB

یک زندانی در یک ندامتگاه پیشرفته شروع به زیر سوال بردن هدف داروهای کنترل کننده احساسات می کند که برای یک نابغه داروسازی آزمایش می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Furiosa: A Mad Max Saga

7.8   - IMDB

همانطور که جهان سقوط کرد، Furiosa جوان از محل سبز بسیاری از مادران ربوده می شود و به دست یک هورد بزرگ دوچرخه سوار به رهبری Warlord Dementus می افتد. در حال گشت و گذار در سرزمین بایر، با قلعه ای روبرو می شوند که توسط The Immortan Joe ریاست آن برپا می شود. در حالی که دو ستمگر برای تسلط می جنگند، Furiosa باید از آزمایشات زیادی جان سالم به در ببرد، زیرا او وسایلی را برای یافتن راه خانه خود جمع می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری