بازیگر فیلم و سریال Charlotte Gainsbourg (شارلوت گینزبورگ)

Charlotte Gainsbourg - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 21, 1971 in London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Antichrist She(2009), Melancholia Claire(2011), Nymphomaniac: Vol. II Joe(2013)

بیوگرافی فارسی

شارلوت گینزبورگ در سال 1971 در لندن ، انگلیس متولد شد. او بازیگر و خواننده انگلیسی و فرانسوی است. دختر بازیگر انگلیسی جین بیرکین و خواننده و ترانه سرا فرانسوی سر گینزبورگ ، او در پاریس بزرگ شده است. گینزبورگ اولین فیلم سینمایی خود را در سال 1984 رقم زد. در سال 1986 ، گینزبورگ برای "بهترین بازیگر زن" جایزه سزار گرفت و در ...


بیوگرافی انگلیسی

Charlotte Gainsbourg was born in London, England in 1971. She is an Anglo-French actress and singer. The daughter of English actress Jane Birkin and French singer and songwriter Serge Gainsbourg, she was raised in Paris. Gainsbourg made her motion picture debut in 1984. In 1986, Gainsbourg won a César Award for "Most Promising Actress", and, in ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Safe Conduct

6.9   - IMDB

این فیلم درباره صنعت فیلم فرانسه از سال 1942 تا 1944 در دوران اشغال نازی ها است. این فیلم روی دستیار کارگردان و مبارز مقاومت ژان دوایور و فیلمنامه نویس ژان اورنش تمرکز دارد. Aurenche در حال حرکت است تا مجبور نباشد چیزی مشارکتی بنویسد. دیویور در فعالیت سیاسی خطرناکی است. دوایور همچنین برای شرکت تولید آلمانی Continental کار می کند که در آنجا مورد احترام است. از سوی دیگر، فیلمنامه نویسی اورنچ به نحوه زندگی او کمکی نمی کند و او یک زن زن است که باعث تعلل او می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Promise at Dawn

7.1   - IMDB

این کمدی تراژدی از کودکی در لهستان تا نوجوانی در نیس تا سالهای دانشجویی در پاریس و آموزش سخت خلبانی در طول جنگ جهانی دوم، داستان عاشقانه رومن گاری، یکی از مشهورترین رماننویسهای فرانسوی را روایت میکند. تنها نویسنده ای که دو بار برنده جایزه گنکور برای ادبیات فرانسه شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mosquito State

5.1   - IMDB

آگوست 2007. ریچارد بوکا، تحلیلگر وسواسی داده وال استریت که در پنت هاوس سخت خود مشرف به سنترال پارک جدا شده، الگوهای شومی را می بیند: مدل های کامپیوتری او مانند انبوه پشه هایی که در آپارتمانش تکثیر می شوند، رفتاری نامنظم دارند، هجومی که در فروپاشی روانی او نقش دارد. : سرگرمی جاده سلطنتی

زیر‌نویس فارسی فیلم The Reckoning

4.7   - IMDB

اولین، یک بیوه جوان که توسط خودکشی اخیر شوهرش جوزف تسخیر شده است، پس از رد پیشنهادات او توسط صاحبخانه اش به دروغ به جادوگری متهم می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Juniper

6.4   - IMDB

وقتی یک نوجوان خود ویرانگر از مدرسه تعلیق می شود و به عنوان تنبیه از مادربزرگ الکلی بداخلاقش می خواهند مراقبت کند، زمان دیوانه واری که آنها با هم می گذرانند زندگی او را تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Abduction Runs in the Family

5.4   - IMDB

آلیسا نویسنده موفقی است که در کودکی قبل از بازگشت امن هفت سال بعد ربوده شد. وقتی دختر خردسالش از یک پارک محلی ربوده می شود، آلیسا باید به اسیر سابق خود - که به تازگی از زندان آزاد شده است - برای نجات او تکیه کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری