بازیگر فیلم و سریال Charlie Sheen (چارلی شین)

Charlie Sheen - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 3, 1965 in New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Two and a Half Men Charlie Harper(2003-2011), The Three Musketeers Aramis(1993), Wall Street Bud Fox(1987)

بیوگرافی فارسی

چارلی شین در سوم سپتامبر 1965 در شهر نیویورک کارولوس ایروین استوئز به دنیا آمد. پدر او ، بازیگر مارتین شین (متولد رامون آنتونیو جرارد استیوز) ، در آن زمان تازه وارد تجارت شده بود و اجراهایی در برادوی داشت. مادرش ، جنت شین (née Templeton) ، دانشجوی سابق هنر نیویورک بود که بلافاصله پس از دیدار با پدر چارلی ...


بیوگرافی انگلیسی

Charlie Sheen was born Carlos Irwin Estévez on September 3, 1965, in New York City. His father, actor Martin Sheen (born Ramon Antonio Gerard Estevez), was at the time just breaking into the business, with performances on Broadway. His mother, Janet Sheen (née Templeton), was a former New York art student who had met Charlie's father right after ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Men at Work

5.9   - IMDB

مردان در کار یک فیلم کمدی سیاه آمریکایی محصول 1990 است که درباره یک جفت آشغالساز دردسرساز کارل تیلور (شین) و جیمز سنت جیمز (استیوز) است که رویای داشتن یک فروشگاه موجسواری را در سر میپرورانند. فیلم با پرتاب کردن سطل های زباله در خیابان و ایجاد سر و صدایی که باعث ناراحتی ساکنان می شود، شروع می شود. یکی از پلیسهای محلی، مایک، اغلب آنها را اذیت میکند، اما به نظر میرسد کارل و جیمز به این رفتار عادت کردهاند و آن را کنار گذاشتهاند. بعد چه اتفاقی می افتد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Eli

5.8   - IMDB

پسری به نام الی (چارلی شاتول) با یک اختلال خودایمنی نادر برای معالجه خود در یک کلینیک تجربی محدود می شود. او به زودی شروع به تجربه نیروهای ماوراء طبیعی می کند و این مرکز ظاهراً ایمن را به یک زندان خالی از سکنه برای او و بیماران دیگرش تبدیل می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری