بازیگر فیلم و سریال Chad Michael Murray (چاد مایکل موری)

Chad Michael Murray - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 24, 1981 in Buffalo, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : One Tree Hill Lucas Scott(2003-2012), House of Wax Nick(2005), A Cinderella Story Austin(2004)

بیوگرافی فارسی

چاد مایکل موری برای دو دهه چهره های خوب و شاداب بازیگری خود را در مجموعه های تلویزیونی و صفحه های نقره ای به نمایش گذاشته است. این ستاره قد 6 فوت ، که در ویلمینگتون ، کارولینای شمالی سکونت دارد ، برای مخاطبان One Tree Hill (2003) شناخته شده است ، جایی که او پسر خوب ، لوکاس اسکات را بازی کرد. بازیگر مدل تبدیل شده همچنین جیمی لی کرتیس را با ...


بیوگرافی انگلیسی

Chad Michael Murray has showcased his brooding good looks and acting talent on television sets and silver screens for two decades. The 6-foot tall star, who resides in Wilmington, North Carolina, is known to audiences of One Tree Hill (2003), where he played the good son, Lucas Scott. The model-turned-actor has also serenaded Jamie Lee Curtis with ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Christmas Cabin

4.6   - IMDB

وقتی ست ناخودآگاه تعطیلات سامی را در کلبه خانوادهاش قطع میکند، قلب آنها بیشتر از چانهزنی میشود. کابین کریسمس یک کمدی رمانتیک درباره یافتن عشق غیرمنتظره با کمک کمی از فصل کریسمس است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Write Before Christmas

6.9   - IMDB

جسیکا مجردی که اخیراً مجردی است برای افرادی که زندگی او را تحت تأثیر قرار داده اند کارت های کریسمس می فرستد - عمه ای که او را بزرگ کرده، برادر کوچکترش در ارتش، یک ستاره موسیقی پاپ که بخشی از موسیقی متن زندگی او بود، معلم موسیقی که الهام بخش او بود و بهترین ها. دوستی که همیشه راست می گوید

زیر‌نویس فارسی فیلم Fortress

3.4   - IMDB

داستان حول محور یک استراحتگاه فوق سری برای افسران اطلاعاتی بازنشسته ایالات متحده است. گروهی از جنایتکاران به رهبری بالزاری با انتقام از رابرت به محوطه حمله می کنند و افسر بازنشسته و پسرش را مجبور می کنند که روز را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Survive the Game

3.3   - IMDB

هنگامی که پلیس دیوید در یک تصادف مواد مخدر مجروح می شود، شریک او کال دو جنایتکار را تعقیب می کند که به او شلیک کرده اند. همه آنها در یک مزرعه دورافتاده متعلق به اریک دامپزشک مشکل دار فرود می آیند و در حالی که کال و اریک برای دفاع از خود برنامه ریزی می کنند، تعداد بیشتری از باند به همراه دیوید زخمی می رسند. این سه قهرمان که تعدادشان بیشتر است، باید از مخفی کاری، هوشمندی و تیراندازی خوب برای از بین بردن اوباش مواد مخدر استفاده کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fortress: Sniper's Eye

2.8   - IMDB

چند هفته پس از حمله مرگبار به کمپ قلعه، رابرت برای نجات ساشا، بیوه دشمن قدیمی خود، بالزاری، یک نجات جسورانه انجام می دهد. اما در پناهگاه فرماندهی اردوگاه، به نظر می رسد که ساشا ممکن است نقشه های فریبنده ای داشته باشد. با شروع یک حمله جدید، رابرت با چهره ای آشنا روبرو می شود که فکر می کرد دیگر هرگز نخواهد دید…

زیر‌نویس فارسی فیلم Assailant

5.3   - IMDB

یک زوج بریتانیایی که ازدواجشان بر روی صخره است، به امید نجات ازدواجشان با کشتی به دریای کارائیب می روند. پس از یک دعوای به ظاهر بی ضرر بین شوهر و یک دریفت مرموز، وضعیت به یک بازی خطرناک گربه و موش تبدیل می شود. این زوج باید با هم بجنگند تا خود را از دست مهاجم نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Carter - Season 1

7.9   - IMDB

مامور کارتر، حول شخصیت پگی کارتر، معشوقه استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) در دهه 1940 می چرخد. داستان فیلم بعد از اینکه کاپیتان آمریکا با موفقیت توطئه شنیع HYDRA را خنثی کرد و در اقیانوس افتاد، اتفاق میافتد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری