بازیگر فیلم و سریال Cassandra Peterson

Cassandra Peterson - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 17, 1951 in Manhattan, Kansas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Elvira: Mistress of the Dark Elvira(1988), Pee-wee's Big Adventure Biker Mama(1985), Movie Macabre Elvira(1981-1985)

بیوگرافی فارسی

کاساندرا پترسون در منهتن کانزاس متولد شد و در کلرادو اسپرینگز ، کلرادو بزرگ شد. او کار خود را از 17 سالگی به عنوان جوانترین نمایشگر تاریخ لاس وگاس در نمایش "Vive Les Girls" در هتل Dunes آغاز کرد. وی پس از دریافت مشاوره از خود "پادشاه" ، الویس پریسلی ، به اروپا رفت و در آنجا تحصیلات خود را به عنوان خواننده دنبال کرد و ...


بیوگرافی انگلیسی

Cassandra Peterson was born in Manhattan, Kansas, and grew up in Colorado Springs, Colorado. She began her career at age 17 as the youngest showgirl in Las Vegas history in the show "Vive Les Girls" at the Dunes Hotel. After receiving advice from "The King" himself, Elvis Presley, she traveled to Europe where she pursued a career as a singer and ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hurricane Smith

4.3   - IMDB

یک کارگر میدان نفتی از تگزاس به استرالیا سفر می کند تا به دنبال خواهر گم شده خود بگردد و جستجوی او به پایان می رسد و او را با یک باند قاچاق مواد مخدر درگیر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elvira's Haunted Hills

5.6   - IMDB

محیط کارپاتیا است. سال 1851 است. هنگامی که الویرا به دلیل اختلاف مالی جزئی از مسافرخانه اخراج می شود، توسط یک محلی نجات می یابد که او را می برد تا در قلعه ای در تپه های بالای روستا بماند. این واقعیت که او به صورت اتفاقی شبیه همسر «گمشده» سابق کنت است، یک یا دو قوطی کرم را باز می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Deadly Place

4.4   - IMDB

زنی پس از مرگ پدرش به خانه برمی گردد تا با دوستان خانواده که اسرار گذشته او را می بینند و با اقداماتی مرگبار با آنها روبرو خواهد شد، قرار می گیرد.::جاناتان مک فول

زیر‌نویس فارسی فیلم Pig

6.9   - IMDB

یک شکارچی ترافل که به تنهایی در بیابان اورگانیا زندگی می کند، پس از ربوده شدن خوک علوفه جوی محبوبش، باید به گذشته خود در پورتلند بازگردد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Spy Who Never Dies

5.1   - IMDB

یک جاسوس در سطح جهانی عاشق یک زن بعید می شود و باید چگونگی برقراری رابطه با یک فرد عادی را در حالی که اطرافیان او سعی می کنند هم رابطه و هم خیلی چیزهای دیگر را از بین ببرند، بیابد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری