بازیگر فیلم و سریال Carla Juri (کارلا جوری)

Carla Juri - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   1985 in Locarno, Switzerland
  • فیلم های معروف بازیگر : Blade Runner 2049 Dr. Ana Stelline(2017), Wetlands Helen Memel(2013), Brimstone Elizabeth Brundy(2016)

بیوگرافی فارسی

کارلا جوری در سال 1985 در لوکارنو سوئیس متولد شد. او بازیگری است که به Blade Runner 2049 (2017) ، Wetlands (2013) و Brimstone (2016) معروف است.


بیوگرافی انگلیسی

Carla Juri was born in 1985 in Locarno, Switzerland. She is an actress, known for Blade Runner 2049 (2017), Wetlands (2013) and Brimstone (2016).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Intrigo: Dear Agnes

5.1   - IMDB

ارزش زندگی انسان چیست؟ چگونه ممکن است زنی مانند اگنس با کشتن انسان دیگری موافقت کند؟ آیا این پول است؟ یا اینکه آیا نیروهای دیگری در بازی هستند؟ مراسم خاکسپاری. یک بیوه جوان و دو کودک بالغ. اگنس شوهر بسیار بزرگترش را دفن می کند و بچه ها او هستند نه او. اگنس احساس می کند که کسی او را تماشا می کند و نگاهی اجمالی به زنی نزدیک به سن خودش می بیند که در آن نزدیکی ایستاده است. در عرض چند ثانیه، زن رفته است. آنها زمانی بسیار نزدیک بودند، اگنس و هنی. دوستی هم سودآور و هم سخت، که به فاجعه ختم شد. حالا هنی به دنبال آشتی است. اما اگنس محتاط به نظر می رسد. اگنس با پیشنهاد هنی کاملاً پرت شده است. هنی با دیوید ازدواج کرده است و از اگنس می خواهد که در قتل او به او کمک کند. او آماده است تا پول خوبی بپردازد و همچنین به اگنس اجازه دهد نحوه مرگ دیوید را انتخاب کند. اگنس متوجه می شود که گذشته او را فرا گرفته است و او چاره ای ندارد. واقعاً آن سالها پیش بین اگنس و هنی در بروژ چه اتفاقی افتاد؟ چطور ممکن است دو نفر که از همراهی یکدیگر بسیار لذت میبرند، در نهایت به همدیگر صدمه بزنند؟ اونایی که خیلی همدیگه رو دوست داشتند.::D&D

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری