بازیگر فیلم و سریال Camille Rowe (کامیل رو)

Camille Rowe - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7½" (1.71 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Our Day Will Come Fille anglaise #1(2010), Hosea Cate, Je voudrais que quelqu'un m'attende quelque part Actress(2019)

بیوگرافی فارسی

Camille Rowe بازیگری است ، معروف به Our Day Will Come (2010) ، Hosea و من دوست دارم کسی منتظر جایی من باشد (2019).


بیوگرافی انگلیسی

Camille Rowe is an actress, known for Our Day Will Come (2010), Hosea and Je voudrais que quelqu'un m'attende quelque part (2019).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Deep House

5.4   - IMDB

در حین غواصی در یک دریاچه دورافتاده فرانسه، چند کاربر یوتیوب که در ویدیوهای اکتشاف زیر آب تخصص دارند، خانه ای غوطه ور در آب های عمیق را کشف می کنند. چیزی که در ابتدا یک یافته منحصر به فرد بود، به زودی به یک کابوس تبدیل می شود که آنها متوجه می شوند که خانه صحنه جنایات فجیع بوده است. به دام افتاده اند و ذخایر اکسیژن آنها به طور خطرناکی کاهش می یابد، آنها متوجه می شوند که بدترین چیز هنوز در راه است: آنها در خانه تنها نیستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cosmic Dawn

4   - IMDB

آرورا پس از مشاهده ربوده شدن مادرش توسط بیگانگان در کودکی، به فرقه بشقاب پرنده "سپیده دم کیهانی" می پیوندد. آرورا در محوطه دورافتاده فرقه مکاشفات معجزه آسا و گلهایی را تجربه میکند که آگاهی را گسترش میدهند، اما همه چیز آنطور که در مورد رهبر فرقه، الیزه به نظر میرسد، نیست. حالا آرورا که از فرقه جدا شده است، مجبور می شود با گذشته خود روبرو شود و حقیقت نهایی در مورد طلوع کیهانی را دنبال کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری