بازیگر فیلم و سریال Camila Mendes (کامیلا مندس)

Camila Mendes - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 2" (1.57 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 29, 1994 in Charlottesville, Virginia, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Riverdale Veronica Lodge / Teen Hermione Gomez(2017-2019), The Perfect Date Shelby Pace(2019), Coyote Lake Ester(2019)

بیوگرافی فارسی

کامیلا مندس به عنوان ورونیکا الج ، در سریال درام Berlanti Productions برای The CW ، "Riverdale" بازی می کند که در سومین فصل خود قرار دارد. کامیلای که بومی پلانتونیایی در فلوریدا بود ، نقش خود را در "رودادیل" رزرو کرد و در عین حال دانشجوی دانشکده هنر Tisch در دانشگاه نیویورک بود. او در ماه مه سال 2016 فارغ التحصیل شد.


بیوگرافی انگلیسی

Camila Mendes stars as Veronica Lodge, in the Berlanti Productions drama series for The CW, "Riverdale", which is in its third season. A native of Plantation, Florida, Camila booked her role on "Riverdale" while still a student at New York University's Tisch School of Arts. She graduated in May of 2016.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Upgraded

6.1   - IMDB

آنا یک کارآموز بلندپرواز است که رویای شغلی در دنیای هنر را در سر می پروراند و در عین حال سعی می کند کلر رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهد. هنگامی که او در یک سفر کاری به کلاس اول ارتقا می یابد، با ویل خوش تیپ آشنا می شود که آنا را با رئیسش اشتباه می گیرد - دروغی سفید که زنجیره ای پر زرق و برق از رویدادها، عاشقانه ها و فرصت ها را رقم می زند تا زمانی که تار و پودش ظاهر شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Música

6.4   - IMDB

مرد جوانی که از موسیقی در سرش رنج میبرد، باید با آیندهای مبهم کنار بیاید و در نیوآرک، نیوجرسی، عشق، خانواده و فرهنگ برزیل را متعادل کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری