بازیگر فیلم و سریال Cam Gigandet (Cam Gigandet)

Cam Gigandet - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 16, 1982 in Tacoma, Washington, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Twilight James(2008), Never Back Down Ryan McCarthy(2008), Priest Hicks(2011)

بیوگرافی فارسی

کام در سال 2001 از دبیرستان آبرن در آبرن ، واشنگتن فارغ التحصیل شد. خانواده وی در دریاچه تاپس ، ولز زندگی می کنند. نام پدرش جی است ، نام مادرش کیم است و یک خواهر بزرگتر هم به نام کلسی دارد. پدر وی یکی از بنیانگذاران زنجیره رستوران محبوب به نام The Rock، Wood Fired Pizza & Spirits است. کام ساکن در غرب هالیوود ، کالیفرنیا است.


بیوگرافی انگلیسی

Cam graduated from Auburn High School in Auburn, Washington in 2001. His family lives in Lake Tapps, WA. His father's name is Jay, mother's name is Kim and he has one older sister, Kelsie. His father is one of the founders of a popular restaurant chain called The Rock, Wood Fired Pizza & Spirits. Cam resides in West Hollywood, California.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Blowback

4.4   - IMDB

هنگامی که یک دزد اصلی در جریان سرقت بانک خرابکاری می شود و مرده می ماند، او به دنبال انتقام از خدمه سابق خود در یک زمان است. اکنون، با نزدیک شدن پلیس و اوباش، او در حال مسابقه زندگی خود است تا ثروتی ناگفته را در ارزهای دیجیتال از کسانی که او را دو برابر کرده اند، پس بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Outlaw Posse

6.1   - IMDB

چیف از سالها مخفی شدن در مکزیک باز میگردد تا غرامتهای سرقت شده طلا را که در تپههای مونتانا پنهان شده بود، بپردازد، اما توسط آنجل تعقیب میشود، که دلیل او برای طلا دنبالهای از اجساد مرده باقی میگذارد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری