بازیگر فیلم و سریال Brigette Lundy-Paine (بریژت لوندی پین)

Brigette Lundy-Paine - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8½" (1.74 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 10, 1994 in Dallas, Texas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Downsizing Dusan's Girlfriend(2017), Irrational Man Braylin Student(2015), The Glass Castle Maureen(2017)

بیوگرافی فارسی

Brigette Lundy-Paine بازیگر آمریکایی و Fashion Icon است. او حرفه بازیگری خود را به عنوان یک ستاره پاپ در گروه موسیقی بداهه بداهه ، "غرور لطیف" (ft. مینا واکر ، زاک دونووان و میشا بروکس) به عنوان یک نمایش پاپ در حرفه خود می داند. والدین بریگت ، لورا لوندی و رابرت پین ، هر دو در Bay Bay هستند. همانطور که اغلب مورد ...


بیوگرافی انگلیسی

Brigette Lundy-Paine is an American actress and Fashion Icon. She considers her acting career to be a side show to her career as a pop star in the Improvisational Voice Band, "Subtle Pride" (ft. Mina Walker, Zach Donovan and Misha Brooks). Brigette's parents, Laura Lundy and Robert Paine, are both performers in the Bay Area. As often is the case ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Amelia's Children

5.4   - IMDB

هنگامی که جستجوی ادوارد برای خانواده بیولوژیکیاش، او و دوست دخترش رایلی را به ویلایی باشکوه در کوههای شمال پرتغال هدایت میکند، او از ملاقات با مادر و برادر دوقلویش که مدتها پیش گم شده بود، سرشار از هیجان است. سرانجام، او متوجه خواهد شد که او کیست و از کجا آمده است. اما هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و ادوارد به زودی متوجه می شود که با رازی هیولایی با آنها مرتبط شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم I Saw the TV Glow

6.1   - IMDB

اوون نوجوان فقط در تلاش است تا زندگی در حومه شهر را پشت سر بگذارد که همکلاسی اش او را با یک برنامه تلویزیونی مرموز در اواخر شب آشنا می کند - تصویری از یک دنیای ماوراء طبیعی در زیر دنیای خودشان. در درخشش رنگ پریده تلویزیون، دیدگاه اوون از واقعیت شروع به ترک خوردن می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری