بازیگر فیلم و سریال Brendan Sexton III (برندان سکستون سوم)

Brendan Sexton III - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 21, 1980 in Staten Island, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Three Billboards Outside Ebbing, Missouri Crop-Haired Guy(2017), Russian Doll Horse(2019), Boys Don't Cry Tom Nissen(1999)

بیوگرافی فارسی

Brendan Sexton III در 21 فوریه 1980 در شهر استاتن آیلند ، نیویورک ، نیویورک ، آمریکا به عنوان برندان یوجین سکسون متولد شد. او بازیگری است که به سه بیلبورد Outside Ebbing ، میسوری (2017) ، Doll Doll (2019) و Boys Don't Cry (1999) معروف است.


بیوگرافی انگلیسی

Brendan Sexton III was born on February 21, 1980 in Staten Island, New York City, New York, USA as Brendan Eugene Sexton. He is an actor, known for Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017), Russian Doll (2019) and Boys Don't Cry (1999).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Don't Breathe 2

6   - IMDB

دنباله فیلم در سالهای پس از حمله مرگبار اولیه به خانه میگذرد، جایی که نورمن نوردستروم (استیون لانگ) در آرامشی آرام زندگی میکند تا اینکه گناهان گذشتهاش به او برسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Faceless

5.8   - IMDB

مردی سرگشته و ترسیده در اتاق بیمارستان از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که دریافت کننده پیوند کامل صورت است. او که دچار فلاش بک های عجیب و غریب، بدون خاطره و بازدیدکننده است، وقتی او را از بیمارستان مرخص می کنند، آماده نیست. وقتی یک زن مو قرمز مرموز، سوفی، با او دوست می شود، زندگی حتی عجیب تر می شود. ناگهان مردی کلاهدار او را تعقیب می کند، دوستانش او را ترک می کنند و غریبه ها نگاه های عجیبی به او می کنند. او پریشان از مشروب بیرون می رود تا در نهایت با مردی درگیر شود - که چهره ندارد! حالا او باید بررسی کند که چه اتفاقی افتاده است و چه کسی او را تعقیب می کند تا اینکه خیلی دیر شود...

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری