بازیگر فیلم و سریال Bren Foster (برن فاستر)

Bren Foster - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11" (1.8 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : The Last Ship SCPO Wolf Taylor(2015-2018), Terminus Agent Stipe(2015), Infini Morgan Jacklar(2015)

بیوگرافی فارسی

بازیگر استرالیایی ، برن فاستر بازیگری را در دبیرستان آغاز کرد. مادر او از میراث قبرس و پدرش از میراث انگلیسی / ایرلندی بود. پس از دبیرستان برن به تولید فیلم و فیلمبرداری پرداخت ، اما به عنوان یک بازیگر نیاز به حرکت به سمت پیشرفت هنری خود احساس کرد. برن سپس به نیویورک سفر کرد تا در "تئاتر گروه بارو" به تحصیل بپردازد. از زمان ...


بیوگرافی انگلیسی

Australian actor Bren Foster started acting in high school. His mother was of Cypriot heritage and his father of English/Irish heritage. After High school Bren studied Film and Video production, but felt the need to move toward his artistic development as an actor.Bren then traveled to New York to study at "The Barrow Group Theater".Upon his ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alpha Code

4.3   - IMDB

شما میتوانید فیلم آلفا کد را فقط در MilanFriedrich خریداری کنید. فیلم آلفا کد یک فیلم علمی تخیلی/هیجانانگیز/عاشقانه آمریکایی است که از رویدادهای واقعی که برای فیلمنامهنویس و تهیهکننده فیلم میلان فردریش رخ داده است، الهام گرفته شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Life After Fighting

6.3   - IMDB

یک مربی هنرهای رزمی با ناپدید شدن دو دانش آموز خود مواجه می شود و او را به درگیری مستقیم با گروهی از قاچاقچیان بین المللی کودکان می کشاند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری