بازیگر فیلم و سریال Breeda Wool (پشم بریدا)

Breeda Wool - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Mr. Mercedes Lou Linklatter(2017-2019), UnREAL Faith Duluth(2015-2018), Mother's Little Helpers Julia Pride(2019)

بیوگرافی فارسی

Breeda Wool یک بازیگر و تهیه کننده است که به آقای Mercedes (2017) ، UnREAL (2015) و مادران کوچک کمک کننده (2019) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Breeda Wool is an actress and producer, known for Mr. Mercedes (2017), UnREAL (2015) and Mother's Little Helpers (2019).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mother's Little Helpers

5   - IMDB

زمانی که جوی پراید، یک زن دهه 70 که در کابوسی از جنبش قدرت گل سوخته بود، میفهمد که هفتهها به زندگی خود فرصت دارد، فرزندان او گرد هم میآیند تا توسط مادری که همیشه اشتباه میکردند، درست عمل کنند. Mother%27s Little Helpers یک درام خانوادگی ناکارآمد و خنده دار است که بر اساس وقایع واقعی و الهام گرفته از دروغ های واقعی است، در مورد اینکه چگونه پیوندهای خانوادگی می توانند شما را بچرخانند و پاره کنند - و اگرچه ممکن است شما را نشکند، ممکن است شما را به زندان بفرستند. این به بررسی رابطه "OK, Boomer" بین نسل عشق آزاد و کسانی که برای پاک کردن آشفتگی مانده اند می پردازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mass

7.6   - IMDB

سال ها پس از یک تیراندازی غم انگیز، والدین مقتول و مجرم رو در رو ملاقات می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ultrasound

5.7   - IMDB

پس از خراب شدن ماشینش، گلن یک شب عجیب و غریب را با یک زوج متاهل سپری می کند و زنجیره ای از وقایع را به راه می اندازد که زندگی آن ها و چندین غریبه تصادفی را تغییر می دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری