بازیگر فیلم و سریال Brea Grant (برا گرنت)

Brea Grant - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 2" (1.57 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 16, 1981 in Marshall, Texas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : 12 Hour Shift Writer(2020), Eastsiders Bri(2013-2017), A Ghost Story Clara(2017)

بیوگرافی فارسی

Brea Grant در مارشال تگزاس بدنیا آمد و در دبیرستان عمومی دبیرستان عمومی مارشال شرکت کرد. وی مدرک کارشناسی ارشد را در دانشگاه تگزاس در آستین کسب کرد. اولین کار بازیگری تلویزیونی وی در جمعه شب چراغ بود. او در ادامه کاراکترهای Dexter و Heroes را انجام داد. او اکنون در لس آنجلس اقامت دارد.


بیوگرافی انگلیسی

Brea Grant was born in Marshall, Texas and attended high school at Marshall Public High School. She earned an MA at the University of Texas in Austin. Her first television acting job was on Friday Night Lights. She went on to play characters on Dexter and Heroes. She now resides in Los Angeles.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lucky

5   - IMDB

یک زن حومه شهر می جنگد تا او را باور کنند، زیرا متوجه می شود که توسط یک شخصیت تهدیدآمیز که شب به شب به خانه اش باز می گردد تحت تعقیب قرار می گیرد. وقتی نمیتونه از اطرافیانش کمک بگیره مجبور میشه کار رو به دست خودش بگیره.::گروه Epic Pictures

زیر‌نویس فارسی فیلم The Stylist

5.7   - IMDB

یک آرایشگر تنها شیفته زندگی مشتریانش می شود و به جنون قاتل فرو می رود.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم Happily

5.3   - IMDB

یک کمدی عاشقانه تاریک. تام و جانت سالهاست که با هم ازدواج کردهاند. اما ملاقات یک غریبه مرموز منجر به جسد مرده، سؤالات فراوان و سفری پرتنش زوج ها با دوستانی می شود که ممکن است اصلاً با هم دوست نباشند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Madelines

3.8   - IMDB

مادلین و اوون، کارآفرینان مستقل که در گاراژ خود کار می کنند، راز سفر در زمان را کشف می کنند. تنها یک مشکل وجود دارد: یک اشکال در کد هر روز در همان زمان یک کپی جدید از Madeline ایجاد می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری