بازیگر فیلم و سریال Brad Dourif (برد دوریف)

Brad Dourif - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9" (1.75 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 18, 1950 in Huntington, West Virginia, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : One Flew Over the Cuckoo's Nest Billy Bibbit(1975), The Lord of the Rings: The Two Towers Wormtongue(2002), Dune Piter De Vries(1984)

بیوگرافی فارسی

بازیگر کاراکتر گانت ، برد دوریف ، برادفورد کلود دوریف در 18 مارس 1950 در هانتینگتون ، ویرجینیا غربی متولد شد. وی فرزند جوین مویس فلتون (بردفورد) و ژان هنری دوریف ، کلکسیونر هنری فرانسوی است که صاحب یک کارخانه رنگ آمیزی و اداره آن بود. پدر وی هنگامی که دوریف سه ساله بود درگذشت ، پس از آن مادرش با بیل کمپبل ، یک ...


بیوگرافی انگلیسی

Gaunt character actor Brad Dourif was born Bradford Claude Dourif on March 18, 1950 in Huntington, West Virginia. He is the son of Joan Mavis Felton (Bradford) and Jean Henri Dourif, a French-born art collector who owned and operated a dye factory. His father died when Dourif was three years old, after which his mother married Bill Campbell, a ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dune

8   - IMDB

در سال 10191، جهان در حال جنگ برای کنترل سیاره صحرای Dune است - تنها جایی که ماده سفر در زمان "Spice" را می توان یافت. اما وقتی یکی از رهبران کنترل را رها می کند، تنها به این دلیل است که می تواند با شخصیت های ناخوشایند کودتا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Shuroo Process

6.3   - IMDB

یک روزنامهنگار جوان در شهر نیویورک، که از فشارهای دنیای نشر در حال شکست و یک زندگی عاشقانه نه چندان امیدوارکننده ناامید شده است، به سفری برای خودسازی با عواقب فاجعهبار فرستاده میشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری