بازیگر فیلم و سریال Bill Nighy (بیل نای)

Bill Nighy - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 0½" (1.84 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 12, 1949 in Caterham, Surrey, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Love Actually Billy Mack(2003), Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Davy Jones(2006), Page Eight Johnny Worricker(2011)

بیوگرافی فارسی

بیل نگی بازیگر شخصیت بریتانیایی برنده جایزه است. وی ویلیام فرانسیس فرانسیس نگی در 12 دسامبر سال 1949 در کاترام ، سوری ، انگلیس ، به کاترین جوزفین (ویتاکر) ، یک پرستار روانپزشکی از گلاسکو و آلفرد مارتین نیگی ، انگلیسی متولد شد و یک گاراژ در کرویدون را اداره کرد. در مدرسه ، او سطح O'در زبان انگلیسی و ...


بیوگرافی انگلیسی

Bill Nighy is an award-winning British character actor. He was born William Francis Nighy on December 12, 1949 in Caterham, Surrey, England, to Catherine Josephine (Whittaker), a psychiatric nurse from Glasgow, and Alfred Martin Nighy, who was English-born and managed a garage in Croydon. At school, he gained 'O'-levels in English Language and ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hope Gap

6.7   - IMDB

دیدار یک زوج با پسرشان زمانی که پدر به او میگوید قصد دارد مادرش را ترک کند، تغییر چشمگیری پیدا میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Kindness of Strangers

6.4   - IMDB

داستان افرادی که زندگیشان در یک زمستان دراماتیک در شهر نیویورک در هم تنیده شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Buckley's Chance

5.6   - IMDB

یک سال پس از از دست دادن پدرش، ریدلی و مادرش گلوریا به استرالیای غربی نقل مکان کردند تا با پدربزرگ جدا شده ریدلی، اسپنسر زندگی کنند. زمانی که اسپنسر آنجاست سعی می کند با ریدلی ارتباط برقرار کند اما همه تلاش ها معمولاً به درگیری منجر می شود. ریدلی در تلاشی برای بازگشت به خانه در اعماق پشت سر گم می شود. در همین حال، اسپنسر و گلوریا به دنبال ریدلی می گردند. اسپنسر سعی می کند به گلوریا اطمینان دهد که حال پسرش خوب خواهد شد، در حالی که سعی می کند با از دست دادن تنها فرزندش کنار بیاید. ریدلی در حالی که از عوامل مناطق دورافتاده استرالیا رنج می برد (مخصوصا برای یک بچه از نیویورک)، موفق می شود دینگو به نام باکلی را از تله پا نجات دهد. این دو با هم پیوند برقرار می کنند و پسر و سگ هر دو سعی می کنند از عوامل جان سالم به در ببرند تا ریدلی را به خانه بازگردانند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Beautiful Game

6.3   - IMDB

طرفداران پایان دادن به بی خانمانی، یک تورنمنت سالانه برای مردان بی خانمان ترتیب می دهند تا در یک سری مسابقات فوتبال به نام جام جهانی بی خانمان ها شرکت کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری