بازیگر فیلم و سریال Beth Grant (بث گرانت)

Beth Grant - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 18, 1949 in Gadsden, Alabama, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Donnie Darko Kitty Farmer(2001), Speed Helen(1994), No Country for Old Men Carla Jean's Mother(2007)

بیوگرافی فارسی

بت گرانت که در جنوب بزرگ شده است ، بطور مکرر در کودکی حرکت کرد و از ادعای چندین شهر و شهر در آلباما ، جورجیا و کارولینای شمالی به عنوان خانه خود لذت برد. وی یک صفحه در سنای کارولینای شمالی بود ، در مدرسه ای برای دانش آموزان با استعداد و با استعداد والی کارولینای شمالی شرکت کرد و در سن نوزده سالگی قرار ملاقات فرمانداری را دریافت کرد. کمک هزینه ...


بیوگرافی انگلیسی

Raised in the South, Beth Grant moved frequently as a child and enjoys claiming several towns and cities in Alabama, Georgia, and North Carolina as home. She was a Page in the North Carolina Senate, attended the North Carolina Governor's School for Gifted and Talented students, and received a governor's appointment at the age of nineteen. Grant was...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fully Realized Humans

5.1   - IMDB

در حالی که کمتر از یک ماه به تولد اولین فرزندشان باقی مانده است، جکی و الیوت در تلاش برای رهایی از اختلالات موروثی تربیتی خود، یک اودیسه دیوانه وار کشف خود را آغاز می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Willy's Wonderland

5.5   - IMDB

یک سرگردان ساکت فریب خورده و به یک کار سرایداری در سرزمین عجایب والی محکوم می شود. کارهای پیش پا افتاده ناگهان تبدیل به یک مبارزه همه جانبه برای بقا در برابر موج پس از موج انیمیشن های شیطانی می شوند. مشتها پرواز میکنند، لگدها به زمین میرسند، تایتانها با هم برخورد میکنند - و فقط یک طرف آن را زنده میکند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری