بازیگر فیلم و سریال Beth Broderick (بت برودریک)

Beth Broderick - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 24, 1959 in Falmouth, Kentucky, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Sabrina, the Teenage Witch Zelda Spellman / Jezebelda(1996-2002), Psycho Beach Party Mrs. Ruth Forrest(2000), The Bonfire of the Vanities Caroline Heftshank(1990)

بیوگرافی فارسی

بث آلیسون برودریک در 24 فوریه 1959 در شهر فالموت ، کنتاکی ، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد اما در هانتینگتون بیچ ، کالیفرنیا بزرگ شد. بث همیشه در کودکی به تئاتر علاقه داشت و از 18 سالگی در آکادمی هنرهای نمایشی آمریکا در پاسادنا ، کالیفرنیا فارغ التحصیل شد. پس از آن ، به نیویورک نقل مکان کرد و بازیگری حرفه ای خود را آغاز کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Beth Alison Broderick was born on February 24, 1959 in Falmouth, Kentucky, USA but was raised in Huntington Beach, California. Beth was always very interested in theater as a child and she graduated from the American Academy of Dramatic Arts in Pasadena, California at age 18. After that, she moved to New York and began her professional acting ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Christmas Town

6.7   - IMDB

لورن گابریل همه چیز را در بوستون پشت سر می گذارد تا فصل جدیدی در زندگی و حرفه خود را آغاز کند. اما یک انحراف پیشبینینشده به شهر جذاب گراندون فالز باعث میشود که فصلهای جدید غیرمنتظرهای - از قلب و خانواده - کشف کند که به او کمک میکند تا یک بار دیگر، جادوی کریسمس را در آغوش بگیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Fox Hunter

3.6   - IMDB

یک خانواده سرشناس جنوبی از غولهای رسانهای خون آبی در دوراهی گذشته و پیشرفت در مسائل مرگ، ثروت، عشق و روزنامهنگاری آمریکایی رو به زوال میرود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری