بازیگر فیلم و سریال Benjamin Biolay (بنجامین بیولای)

Benjamin Biolay - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   January 20, 1973 in Villefranche-sur-Saône, Rhône, France
  • فیلم های معروف بازیگر : Personal Shopper Victor Hugo(2016), It's Complicated Soundtrack(2009), Something's Gotta Give Soundtrack(2003)

بیوگرافی فارسی

بنیامین بیولای در 20 ژانویه سال 1973 در ویلفرانچه-سور-ساون ، Rhône ، فرانسه متولد شد. او بازیگر و آهنگساز است ، معروف به Personal Shopper (2016) ، It's پیچیده (2009) و Something's Gotta Give (2003). وی پیش از این با کیارا ماسترواینی ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Benjamin Biolay was born on January 20, 1973 in Villefranche-sur-Saône, Rhône, France. He is an actor and composer, known for Personal Shopper (2016), It's Complicated (2009) and Something's Gotta Give (2003). He was previously married to Chiara Mastroianni.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Favorite

7.5   - IMDB

با الهام از وقایع واقعی لوک بنجامین برنارد. تحول روحی و جسمی او از طریق زندگی دو برادر روایت می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rosalie

6.9   - IMDB

فرانسه، دهه 1870. روزالی زنی جوان است که شبیه هیچ زن دیگری نیست. او رازی را پنهان می کند: او با صورت و بدن پوشیده از مو به دنیا آمد. او در تمام زندگیاش ویژگیهای خود را پنهان کرده است تا در امان بماند، اصلاح کند تا جا بیفتد. تا اینکه هابیل، صاحب بار بدهکار که از راز او آگاه نیست، برای جهیزیهاش با روزالی ازدواج میکند. آیا آبل می تواند روزالی را دوست داشته باشد و او را همان زنی که هست ببیند، زمانی که حقیقت را دریابد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Just a Couple of Days

5.6   - IMDB

منتقدی پس از واگذاری مجدد از موسیقی به گزارش میدانی، در حین تخلیه به اردوگاه پناهندگان در نزدیکی پاریس می رود. او خشونت پلیس را تجربه میکند و قرار است چهرهی آرمان پناهندگان شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری