بازیگر فیلم و سریال Ben Schwartz (بن شوارتز)

Ben Schwartz - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Parks and Recreation Jean-Ralphio(2010-2015), House of Lies Clyde Oberholt(2012-2016), This Is Where I Leave You Rabbi Charles Grodner (aka Boner)(2014)

بیوگرافی فارسی

بن شوارتز به خاطر بازی در نقش ژان رالفیو در مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی "پارک ها و تفریح" مشهور است. او شخصیتی آزار دهنده و در عین حال دوست داشتنی بازی می کند که فکر می کند بازیکن و توپ دهنده است و اغلب از پول بیمه و پول پدرش برای خرید هر آنچه می خواهد استفاده می کند. وقتی ژان رالفیو برای شوارتز ساخته شد وقتی با خالق نمایش مایکل آشنا شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Ben Schwartz is known for playing Jean-Ralphio in the American comedy TV series "Parks and Recreation." He plays an annoying yet lovable character who thinks he is a player and a baller and often uses insurance money and his father's money to buy whatever he wants. Jean-Ralphio was created for Schwartz when he met co-creator of the show Michael ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Standing Up, Falling Down

6.5   - IMDB

دوستی غیرمحتملی که بین یک استندآپ کمدین مبارز اهل لس آنجلس و مجبور به بازگشت به خانه در حالی که دمش بین پاهایش است و یک متخصص پوست معیوب، اما جذاب و کاریزماتیک و الکلی به طرز غم انگیزی ایجاد می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sonic the Hedgehog

6.5   - IMDB

پس از کشف یک جوجه تیغی کوچک، آبی و سریع، یک افسر پلیس شهر کوچک باید به آن کمک کند تا یک نابغه شیطانی را که می خواهد روی آن آزمایش انجام دهد، شکست دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sonic the Hedgehog 2

6.6   - IMDB

پس از استقرار در گرین هیلز، سونیک مشتاق است ثابت کند که آنچه لازم است برای یک قهرمان واقعی است. آزمایش او زمانی انجام می شود که دکتر روباتنیک، این بار با یک شریک جدید، ناکلز، در جستجوی زمردی که قدرت نابود کردن تمدن ها را دارد، باز می گردد. سونیک با دستیار خود، تیلز، متحد می شود و با هم سفری را آغاز می کنند تا زمرد را قبل از اینکه به دست اشتباه بیفتد، پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Die Hart 2: Die Harter

4.2   - IMDB

کوین هارت بازیگر/کمدین یک فیلم اکشن مبتکرانه با صحنههای غیرمنتظره و غیرمنتظره را برنامهریزی میکند تا میراث خود را به عنوان بهترین صحنه تثبیت کند. با این حال، یک نقطه کور باعث می شود که او قربانی یک نقشه انتقام جویانه از گذشته خود شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری