بازیگر فیلم و سریال Bella Thorne (بلا تورن)

Bella Thorne - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 8, 1997 in Pembroke Pines, Florida, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Duff Madison Morgan(2015), Blended Hilary(2014), Scream: The TV Series Nina Patterson(2015-2016)

بیوگرافی فارسی

بازیگر و خواننده Annabella Avery "Bella" Thorne ، مشهور به Shake It Up (2010) ، The Duff (2015) ، Blended (2014) و Midnight Sun (2018) ، در پمبروک پینز ، فلوریدا ، به تامارا (بکت) متولد شد. و Delancey Reinaldo "ری" تورن. وی دارای سه خواهر و برادر ، رمی تورن ، دانی تورن و کایلی تورن است که همگی نیز بازی کرده اند. پدرش از ...


بیوگرافی انگلیسی

Actress and singer Annabella Avery "Bella" Thorne, known for Shake It Up (2010), The Duff (2015), Blended (2014), and Midnight Sun (2018), was born in Pembroke Pines, Florida, to Tamara (Beckett) and Delancey Reinaldo "Rey" Thorne. She has three siblings, Remy Thorne, Dani Thorne and Kaili Thorne, all of whom have also acted. Her father was of ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Girl

4.9   - IMDB

زن جوانی با قصد کشتن پدر بدسرپرست خود به شهر کوچک خود باز می گردد تا متوجه شود که شخصی روز قبل او را به قتل رسانده است. همانطور که دختر به دنبال پاسخ می گردد، میراث خانوادگی خطرناک تر از آنچه تصور می کرد کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chick Fight

4.7   - IMDB

هنگامی که آنا وینکامب به یک باشگاه مبارزه زیرزمینی و کاملاً زنانه معرفی میشود تا اوضاع آشفته زندگیاش را برگرداند، متوجه میشود که خیلی بیشتر از آنچه که تصورش را بکند با تاریخ باشگاه ارتباط دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Masquerade

3.8   - IMDB

کیسی باید شب را پس از اینکه گروهی از مزاحمان به رهبری رز به خانه خانواده او میروند تا آثار هنری بیارزش آنها را بدزدند، زنده بماند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Habit

2.7   - IMDB

یک دختر مهمانی باهوش خیابانی در یک معامله خشونت آمیز مواد مخدر قاطی می شود و با خودنمایی به عنوان یک راهبه راهی برای خروج پیدا می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری