بازیگر فیلم و سریال Barbara Crampton (باربارا کرامپتون)

Barbara Crampton - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 27, 1958 in Levittown, Long Island, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : You're Next Aubrey(2011), From Beyond Dr. Katherine McMichaels(1986), Re-Animator Megan Halsey(1985)

بیوگرافی فارسی

باربارا کرامپتون در 27 دسامبر سال 1958 در لویت تاون ، نیویورک به دنیا آمد. بزرگ شدن در ورمونت ، او اکثر تابستان های کودکی خود را در سفر به کشور با کارناوال کنار جاده ای که پدرش برای آن کار می کرد ، گذراند. کرامپتون بازیگری را در نمایشنامه های مدرسه از کلاس هفتم شروع کرد و متعاقباً در دبیرستان درام را فرا گرفت. او لیسانس خود را در تئاتر به دست آورد ...


بیوگرافی انگلیسی

Barbara Crampton was born on December 27, 1958 in Levittown, New York. Growing up in Vermont, she spent the majority of her childhood summers traveling the country with a roadside carnival that her father worked for. Crampton began acting in school plays in seventh grade and subsequently studied drama in high school. She earned a BA in Theater ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alone with You

4.6   - IMDB

هنگامی که یک زن جوان با زحمت یک بازگشت عاشقانه به خانه را برای دوست دخترش آماده می کند، آپارتمان آنها بیشتر شبیه یک مقبره می شود که صداها، سایه ها و توهمات حقیقتی را آشکار می کنند که او تمایلی به مواجهه با او نداشته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Snow Valley

2.6   - IMDB

آخر هفته اسکی یک زوج تازه نامزد به طرز وحشتناکی خراب می شود، زمانی که یک مهمان غیرمنتظره از راه می رسد و نیروهای تاریک ماوراء طبیعی خانه شروع به افزایش می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری