بازیگر فیلم و سریال Bailee Madison (بیلی مدیسون)

Bailee Madison - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 15, 1999 in Fort Lauderdale, Florida, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Brothers Isabelle Cahill(2009), Bridge to Terabithia May Belle Aarons(2007), Just Go with It Maggie(2011)

بیوگرافی فارسی

این بازیگر جوان با تعدادی از بزرگترین ستاره های این صنعت در نقش های متنوع و متنوعی کار کرده است. او برای کارهای قدرتمند خود در فیلم بلند ، برادران (2009) ، روبروی توبی مگوایر ، ناتالی پورتمن و جیک گیلنهاال ، برنده نقد و بررسی های عجیب و نامزد دریافت جایزه فیلم Critics Choice Awards شد. او نقش جوان "بتی آن واترز" را بازی کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

This young actress has worked with a number of the industry's biggest stars in a variety of diverse and challenging roles. She won rave reviews and a Critics Choice Movie Award nomination for her powerful work on the feature film, Brothers (2009), opposite Tobey Maguire, Natalie Portman and Jake Gyllenhaal. She played the young "Betty Ann Waters" ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Cinderella Story: Starstruck

5.3   - IMDB

فینلی ترمین، یک دختر مزرعهدار شهری کوچک، آرزو دارد بالهایش را باز کند و به عنوان یک مجری مشتاق اوج بگیرد. هنگامی که یک گروه فیلمسازی هالیوود به شهر خواب آلود او میرسند، او مصمم است که نقشی در تولید داشته باشد و توجه بازیگر نقش اول خوشتیپ، جکسون استون را به خود جلب کند. متأسفانه، یک امتحان ناموفق او را مجبور به تغییر مسیر می کند. حالا، فینلی که به عنوان کابوی "هاک" مبدل شده بود، سرانجام به استراحت بزرگ خود دست یافت. اما آیا او میتواند از همه، از جمله نامادری شرور و خواهر و برادر ناتنیاش، مخفی بماند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم A Week Away

5.7   - IMDB

ویل هاوکینز برای اولین بار خود را در کمپ می بیند. غریزه او دویدن است، اما دوست، شخصیت پدری و حتی دختری پیدا می کند که قلبش را بیدار می کند. بیشتر از همه بالاخره خانه ای پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Play Dead

4   - IMDB

کلویی، دانشجوی جرمشناسی، مرگ خود را جعل میکند تا وارد سردخانه شود تا شواهدی را که برادر کوچکترش را به یک جنایت اشتباه مرتبط میکند، بازیابی کند. هنگامی که وارد می شود، او به سرعت متوجه می شود که پزشکی قانونی ترسناک از سردخانه به عنوان پیشانی برای یک تجارت بیمار و پیچیده استفاده می کند. با شروع یک بازی ترسناک گربه و موش، کلویی متوجه می شود که ترسناک ترین چیز در مورد سردخانه مرده نیست، بلکه زنده است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری