بازیگر فیلم و سریال Austin Stowell (آستین استوول)

Austin Stowell - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 24, 1984 in Kensington, Connecticut, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Bridge of Spies Francis Gary Powers(2015), Whiplash Ryan(2014), Battle of the Sexes Larry King(2017)

بیوگرافی فارسی

آستین استول توسط پدرش ، رابرت ، کارگر بازنشسته فولاد ، و مادرش الیزابت ، مدرس مدرسه ، در کنزینگتون ، کانکتیکات به دنیا آمد و بزرگ شد. وی در سال 2003 از دبیرستان برلین فارغ التحصیل شد. پس از قبولی در دانشگاه کانکتیکات در استورس ، کانکتیکات ، با گروه هنرهای نمایشی ، یک بخش از دانشکده ...


بیوگرافی انگلیسی

Austin Stowell was born and raised in Kensington, Connecticut, by his father, Robert, a retired steelworker, and his mother, Elizabeth, a schoolteacher. He graduated from Berlin High School in 2003. Upon acceptance at the University of Connecticut in Storrs, Connecticut, he studied with the Department of Dramatic Arts, a division of the School of ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Hating Game

6.2   - IMDB

لوسی با تصمیم گیری برای رسیدن به موفقیت حرفه ای بدون به خطر انداختن اخلاقیاتش، بازی بی رحمانه ای را در برابر دشمن سرد و کارآمد جاشوا آغاز می کند، رقابتی که به دلیل جذابیت فزاینده او به او پیچیده می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Inheritance

4.7   - IMDB

چارلز آبرناتی، میلیاردر، در آستانه تولد 75 سالگی خود، از ترس این که امشب کسی – یا چیزی – می آید تا او را بکشد، چهار فرزند خود را به خانه دعوت می کند. آبرناتی برای اطمینان از اینکه خانوادهاش از او در برابر هر چیزی که در راه است محافظت میکنند، هر یک از ارثهای آنها را به خطر میاندازد - اگر تا سحر مرده او پیدا شود، چیزی عایدش نمیشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری