بازیگر فیلم و سریال Ashlie Atkinson (اشلی اتکینسون)

Ashlie Atkinson - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 6, 1977 in Little Rock, Arkansas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : BlacKkKlansman Connie Kendrickson(2018), Juanita Peaches(2019), Rescue Me Theresa(2004-2005)

بیوگرافی فارسی

اشلی اتکینسون بازیگر تئاتر ، فیلم و تلویزیون برنده جایزه است. فارغ التحصیل سال 2003 در نمایشنامه Neightborhood Playhouse ، در سال 2005 جایزه تئاتر جهانی را برای اجرای دستیابی به موفقیت به دلیل منشا نقش هلن در فیلم "خوک چربی" نیل لاتوت (روبروی جرمی پیون) دریافت کرد - که او همچنین حلقه بیرونی منتقدین و لوسیل لورتل را بدست آورد. ..


بیوگرافی انگلیسی

Ashlie Atkinson is an award-winning theatre, film, and television actress. A 2003 graduate of the Neightborhood Playhouse, in 2005 she received the Theatre World Award for Breakthrough Performance for originating the role of Helen in Neil Labute's "Fat Pig"(opposite Jeremy Piven) - which also garnered her Outer Critics' Circle and Lucille Lortel ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Small Engine Repair

6.5   - IMDB

دوستان دوران کودکی یقه آبی، فرانک، سواینو و پکی - که عمیقاً با کریستال دختر فرانک، که به بزرگ کردنش کمک کردند، پیوند خورده اند - یک شب در تعمیرگاه دور از دسترس فرانک و در شرایط ابری که به نظر می رسد فقط فرانک به آن رسیدگی می کند، با هم ملاقات می کنند. بر. وارد چاد شوید، یک جوک پولدار و دانشگاهی، که ورودش باعث برانگیختن کینه طولانی مدتی می شود که این درام تاریک و پرپیچ و خم را در مسیر بی نفس خود قرار می دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری