بازیگر فیلم و سریال Anthony Mackie (آنتونی مکی)

Anthony Mackie - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 23, 1978 in New Orleans, Louisiana, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Hurt Locker Sergeant JT Sanborn(2008), Captain America: Civil War Sam Wilson / Falcon(2016), The Adjustment Bureau Harry Mitchell(2011)

بیوگرافی فارسی

آنتونی مکی بازیگر آمریکایی است. وی در نیواورلئان ، لوئیزیانا ، به مارتا (گوردون) و ویلی مکی ، سرباز متولد شد ، که صاحب یک تجارت ، مکی روفینگ بود. آنتونی در فیلم های بلند سینمایی ، سریال های تلویزیونی و نمایش های برادوی و خارج از برادوی از جمله بازیگران ما رائینی Black Bottom ، Drowning Crow ، McReele ، A Soldier's Play و Talk به نمایش درآمده است ...


بیوگرافی انگلیسی

Anthony Mackie is an American actor. He was born in New Orleans, Louisiana, to Martha (Gordon) and Willie Mackie, Sr., who owned a business, Mackie Roofing. Anthony has been featured in feature films, television series and Broadway and Off-Broadway plays, including Ma Rainey's Black Bottom, Drowning Crow, McReele, A Soldier's Play, and Talk, by ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Lost Vlog of Ruby Real

3.5   - IMDB

سه اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی به جنگل میروند تا یک اسطوره پرطرفدار را از بین ببرند و در یک جنگل غیرعادی گمشده و هذیان شوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shark Beach with Anthony Mackie

7   - IMDB

این ویژه بازیگر برنده جایزه مکی را در زادگاهش نیواورلئان دنبال می کند، جایی که او در قایق سواری و ماهیگیری بزرگ شد و هنوز هم تا به امروز این ورزش را انجام می دهد، علاقه ای که اکنون با چهار پسرش به اشتراک می گذارد. در طول این مستند، مکی در یک ماموریت شخصی برای حفظ صلح بین جوامع ساحلی و کوسه ها است. او ابتدا با غواصی با شکارچیان راس اقیانوس روبرو می شود و با چند کوسه شنی عظیم و ابریشمی شنا می کند و یک کوسه گاو نر 7 فوتی را نشان می دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری