بازیگر فیلم و سریال Anthony Head (آنتونی هد)

Anthony Head - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.86 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 20, 1954 in Camden, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Buffy the Vampire Slayer Rupert Giles(1997-2003), Imagine Me & You Ned(2005), Repo! The Genetic Opera Nathan / Repo Man(2008)

بیوگرافی فارسی

آنتونی استوارت سر در 20 فوریه 1954 در کامدن تاون ، شمال لندن ، انگلیس متولد شد. او در همپتون ، در نزدیکی ریچموند بر تیمز در لندن بزرگ شد. او جوانترین فرزند والدینش ، سیفیلد رئیس (فیلمساز مستند) و هلن شینگلر (بازیگر زن) است. او برادر کوچکتر بازیگر موسیقی موری ماد است که منشاء نقش یهودا ...


بیوگرافی انگلیسی

Anthony Stewart Head was born on February 20, 1954 in Camden Town, north London, England. He grew up in Hampton, near Richmond upon Thames in London. He's the youngest son of his parents, Seafield Head (a documentary filmmaker) and Helen Shingler (an actress). He is the younger brother of musical actor Murray Head who originated the role of Judas ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Alone

6.2   - IMDB

مسافری که اخیراً بیوه شده است توسط یک قاتل خونسرد ربوده می شود، فقط برای فرار به بیابان جایی که او مجبور می شود با عناصر مبارزه کند زیرا تعقیب کننده اش به او نزدیک می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Let the Wrong One In

5.5   - IMDB

مت 16 ساله به نفع خود کمی بیش از حد خوب است و وقتی متوجه می شود که برادر بزرگتر و جدا شده اش دکو به یک خون آشام تبدیل شده است، با یک دوراهی روبرو می شود: آیا او برای کمک به خواهر و برادرش جان خود را به خطر می اندازد؟ با خون غلیظ تر از آب؛ یا قبل از اینکه عفونت را بیشتر گسترش دهد او را به خطر می اندازد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم School's Out Forever

5.4   - IMDB

یک نوجوان 15 ساله بعد از یک اتفاق آخرالزمانی به مدرسه اش می گریزد.::Ceaser2

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری