بازیگر فیلم و سریال Andrew Garfield (اندرو گارفیلد)

Andrew Garfield - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10½" (1.79 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 20, 1983 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Social Network Eduardo Saverin(2010), Hacksaw Ridge Desmond Doss(2016), The Amazing Spider-Man Spider-Man / Peter Parker(2012)

بیوگرافی فارسی

اندرو راسل گارفیلد در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، در یک مادر انگلیسی متولد شد ، لین (هیلمن) و یک پدر آمریکایی به نام ریچارد گارفیلد. هنگامی که سه ساله بود ، به همراه پدر و مادر و برادر بزرگتر خود به ساری ، ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرد. او از میراث یهودی انگلیسی و لهستانی است. اندرو در یک خانواده طبقه متوسط بزرگ شد و در یک مدرسه خصوصی شرکت کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Andrew Russell Garfield was born in Los Angeles, California, to a British-born mother, Lynn (Hillman), and an American-born father, Richard Garfield. When he was three, he moved to Surrey, U.K., with his parents and older brother. He is of English and Polish Jewish heritage. Andrew was raised in a middle class family, and attended a private school...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mainstream

5   - IMDB

در این داستان هشداردهنده، سه نفر برای حفظ هویت خود تلاش میکنند تا مثلث عشقی عجیب و غریب را در عصر پرشتاب اینترنت تشکیل دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Exodus

6   - IMDB

وقتی یک نوار VHS وجود یک درگاه شایعه شده به بهشت ​​را ثابت می کند، مرد جوانی زادگاه رو به زوال خود را به دنبال دری به سوی رستگاری رها می کند و در طول راه از تعقیب کنندگان انتقام جو فرار می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری