بازیگر فیلم و سریال Alice Eve (آلیس ایو)

Alice Eve - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5¼" (1.66 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 6, 1982 in London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Before We Go Brooke(2014), She's Out of My League Molly(2010), Star Trek Into Darkness Carol Marcus(2013)

بیوگرافی فارسی

آلیس سوفیا حوا در لندن ، انگلیس متولد شد. پدر وی Trevor Eve و مادرش Sharon Maughan ، هر دو بازیگر همکار هستند. او بزرگترین سه فرزند است. حوا دارای اصل و نسب انگلیسی ، ایرلندی و ولزی است. هنگامی که پدرش در تلاش برای رکود بازار آمریکا بود ، خانواده وی به لس آنجلس ، کالیفرنیا نقل مکان کردند. با این حال ، آنها به ...


بیوگرافی انگلیسی

Alice Sophia Eve was born in London, England. Her father is Trevor Eve and her mother is Sharon Maughan, both fellow actors. She is the eldest of three children. Eve has English, Irish and Welsh ancestry. Her family moved to Los Angeles, California when she was young as her father tried to crack the American market. However, they returned to the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم She's Out of My League

6.4   - IMDB

هنگامی که او شروع به قرار ملاقات با مولی زرق و برق دار می کند، مامور امنیتی فرودگاه ناامن کرک نمی تواند آن را باور کند. از آنجایی که دوستان و خانواده او تردیدهای خود را در مورد دوام این رابطه به اشتراک می گذارند، کرک هر کاری که می تواند انجام می دهد تا برای همیشه مولی را از دست ندهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Some Velvet Morning

5.8   - IMDB

فرد پس از چهار سال دوری به آستان معشوقه جوان زیبایش Velvet می رسد و ادعا می کند که بالاخره همسرش را ترک کرده است. اما وقتی تلاش های او برای احیای دوباره عاشقانه آنها را رد می کند، اصرار او به وسواس تبدیل می شود - و تاریخ سیاه بین عاشقان سابق مورد توجه قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Warning

4.7   - IMDB

تنهایی، مرگ و معنای زندگی، از طریق زندگیهای کاملاً مجزا که در داستانهای کوتاه درهم تنیده در زمین آینده به هم میپیوندند، بررسی میشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cult Killer

4.6   - IMDB

یک بازپرس خصوصی مجبور به اتحاد خطرناک با یک قاتل می شود تا از زیر بطن جنایتکار وحشتناک یک شهر ساکت کشف کند و نام مربی خود را که در جنایات دخیل است پاک کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری