بازیگر فیلم و سریال Alexandra Breckenridge (الکساندرا برکنریج)

Alexandra Breckenridge - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7½" (1.71 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 15, 1982 in Bridgeport, Connecticut, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : American Horror Story Young Moira O'Hara / Kaylee(2011-2013), The Walking Dead Jessie Anderson(2015-2016), This Is Us Sophie(2017-2019)

بیوگرافی فارسی

الكس بركننրիج در 15 مه سال 1982 در دارین ، كنتیكت قبل از عزیمت به كالیفرنیا در 12 سالگی به دنیا آمد. بركنینج اولین بار در 13 سالگی هنگام بازی در تئاترهای محلی علاقه به بازیگری پیدا كرد و خیلی زود به لس آنجلس رفت تا حرفه بازیگری خود را دنبال كند. اولین فیلم او تصویر کمدی مستقل Locust Valley (1999) بود. او ...


بیوگرافی انگلیسی

Alex Breckenridge was born on May 15 1982 in Darien, Connecticut before moving to California when she was 12. Breckenridge first got an interest in acting at 13 when she performed in local theater productions and soon moved to Los Angeles to pursue her acting career. Her first film was the independent comedy picture Locust Valley (1999). She ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Matter of Justice

6.7   - IMDB

داستان واقعی درباره مادر یک قربانی قتل که به دنبال آن است که بیوه پسرش را به دست عدالت بسپارد و حضانت نوه اش را به دست آورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Two Orphan Vampires

4.9   - IMDB

یک جفت دختر نوجوان که روزها نابینا هستند اما وقتی آفتاب غروب می کند در خیابان ها پرسه می زنند تا تشنگی خون خود را سیراب کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark

8.7   - IMDB

یک زن جوان مضطرب باید با بدترین ترسهایش مقابله کند، وقتی خودش را به تنهایی در انباری در شهر نیویورک در جریان خاموشی سال 2003 گرفتار میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Planters

6.3   - IMDB

مارتا پلنت، بازاریاب تلفنی بی دست و پا، در حالی که گنج را دفن می کند و سوپ نخود خرد شده می خورد، به تنهایی زندگی می کند. هنگامی که او یک ولگرد با شخصیت های متعدد را می پذیرد، متوجه می شود که داشتن سه دوست در یکی ممکن است بیش از توانایی او باشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cabal

2.2   - IMDB

یک قاتل نظامی برای تعقیب و از بین بردن یک قاتل سریالی تشنه به خون که در جنگلی ممنوعه دست به قتل می زند استخدام می شود.::masterozuna

زیر‌نویس فارسی فیلم Lost Transmissions

5   - IMDB

وقتی یک تهیهکننده موسیقی تحسینشده داروهای خود را برای اسکیزوفرنی قطع میکند، دوستانش او را در صحنه موسیقی لسآنجلس تعقیب میکنند تا به او کمک کنند تا او را به یک بیمارستان روانی بفرستند و نارساییهای نگرانکننده سیستم مراقبت از سلامت روان ما را آشکار کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری