بازیگر فیلم و سریال Alexander Siddig (الکساندر سیدیگ)

Alexander Siddig - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11¾" (1.82 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 21, 1965 in Sudan
  • فیلم های معروف بازیگر : Star Trek: Deep Space Nine Doctor Bashir / Captain Bashir / Julius Eaton / LMH / Rao Vantika / Torias Dax(1993-1999), Kingdom of Heaven Imad(2005), Reign of Fire Ajay(2002)

بیوگرافی فارسی

صدیگ در سودان متولد شد و در انگلیس بزرگ شد و در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن (LAMDA) حضور یافت و در آنجا به تحصیل در رشته بازیگری و تئاتر پرداخت. بلافاصله پس از ترک LAMDA ، سید علاوه بر اجرای نمایش های مختلف در میخانه ها و تئاترهای کوچک ، یک فصل تئاتر را نیز در منچستر انجام داد. بعداً ، صدیگ به عنوان کارگردان در یک تئاتر کوچک کار کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Born in Sudan, Siddig was raised in Britain and attended the London Academy of Music and Dramatic Arts (LAMDA) where he studied acting and theater. Immediately after leaving LAMDA, Sid did a season of theater in Manchester, in addition to performing in various shows in pubs and small theaters. Later, Siddig worked as a director in a small theater ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Two Wolves

4.4   - IMDB

دو گرگ یک درام هیجان انگیز شهری است که بر اساس داستان مامور ویژه آرتمیس در دنیایی از راز، رمز و راز و دسیسه ساخته شده است. آرتمیس در کودکی شاهد از هم پاشیدن خانواده اش بود.

زیر‌نویس فارسی فیلم For Madmen Only: The Stories of Del Close

6.9   - IMDB

فیلم مستندی در مورد بداهه گورو افسانه ای، دل کلوز.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder Bury Win

5.3   - IMDB

سه دوست یک بازی رومیزی به نام MURDER BURY WIN ایجاد کردهاند و فکر میکنند که این بازی برای تبدیل شدن به پرفروشترین در نمودارهای مستقل همه چیز لازم را دارد. وقتی تلاش آنها برای سرمایهگذاری جمعی با شکست مواجه میشود، یک مرد مرموز به آنها پیشنهاد میدهد: او بازی آنها را به شرطی منتشر میکند که به عنوان تنها سازنده و مالک اعتبار داشته باشد. پس از اختلاف بر سر حقوق بازی که آنها را با جسدی بر روی دستانشان رها می کند، مردان جوان متوجه می شوند که تصادف عجیب و غریب چقدر شبیه به قتل است. در حال حاضر، با گزینه های کمی باقی مانده، آنها به بازی خود برای راهنمایی نگاه می کنند. پیش فرض بازی آنها؟ چگونه یک نفر را بکشیم و از شر جسد خلاص شویم.:: این خلاصه داستان دقیق است

زیر‌نویس فارسی فیلم Ice House

4.3   - IMDB

خانه یخی داستان دو دوست به نام های گرانت و وین را دنبال می کند که یک شب به یک خانه ماهی در دریاچه یخ زده مینه سوتا برای یک شب رفاقت سفر می کنند. آنچه که به نظر می رسد یک گردش بی ضرر بین دو دوست است، به تدریج به یک نقشه قتل عام بین دو مرد تبدیل می شود، هر دو با رازهای پنهان و برنامه های مرموز.

زیر‌نویس فارسی فیلم Strider

5.5   - IMDB

جودی، یک دختر نوجوان تنها، به هانا، یک مربی بدنام می پیوندد. آنها با هم یک دوره آموزشی تابستانی را برای بازی های پینکل، بزرگترین مسابقه دو و میدانی در ساحل شرقی سپری می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Free Lunch Express

2.1   - IMDB

از سازندگانی که بارها هواپیما را تماشا کردند، داستان سورئال برنی سندرز آمده است. این داستان مسخره ما را از دوران کودکی به نماد سیاسی با نبرد علیه کلینتون ها، نوشیدنی ها با AOC و علف های هرز با بن و جری در طول راه می برد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری