بازیگر فیلم و سریال Alex Pettyfer (الکس پتی فر)

Alex Pettyfer - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11¼" (1.81 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 10, 1990 in Stevenage, Hertfordshire, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : I Am Number Four John(2011), Elvis & Nixon Jerry(2016), In Time Fortis(2011)

بیوگرافی فارسی

الکساندر ریچارد پتیفر در هارتفوردشایر متولد شد و در ویندزور بزرگ شد. مادر او ، لی (رابینسون) ، یک طراح داخلی است. پدر وی ، ریچارد پتیفر بازیگر همکار است. والدینش طلاق گرفتند و الكس از زمان ازدواج مجدد مادرش با مایكل ایرلند ، یك برادر كوچكتر ، جیمز دارد. جیمز تنیس خردسال است ...


بیوگرافی انگلیسی

Alexander Richard Pettyfer was born in Hertfordshire and raised in Windsor. His mother, Lee (Robinson), is an interior designer. His father, Richard Pettyfer, is a fellow actor. His parents divorced and Alex now has a younger half-brother, James, from his mother's re-marriage to a property developer, Michael Ireland. James is a junior tennis ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Echo Boomers

5.6   - IMDB

بر اساس یک داستان واقعی، پنج فارغ التحصیل کالج تصمیم می گیرند بهترین راه برای بازگشت به اقتصاد ناعادلانه و زندگی کردن به زندگی ای که همیشه می خواستند این است که از ثروتمندترین شیکاگو بدزدند و به خودشان بدهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم 5lbs of Pressure

5.1   - IMDB

آدام که تازه از زندان خارج شده و پس از گذراندن دوران قتل، به محل پایکوبی قدیمی خود باز می گردد تا به دنبال پسری بگردد که او را نمی شناسد. الی برادر مردی که او کشته است به دنبال انتقام است. مایک، سعی می کند از زندگی جنایتکارانه ای که زیر دست عموی گانگسترش زندگی می کند فرار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Chief of Station

4.7   - IMDB

پس از فهمیدن اینکه مرگ همسرش تصادفی نبوده است، یک رئیس سابق ایستگاه سیا مجبور به بازگشت به دنیای اموات جاسوسی می شود و با یک دشمن متحد می شود تا توطئه ای را کشف کند که همه چیزهایی را که فکر می کرد می دانست به چالش می کشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare

6.9   - IMDB

در سال 1940، وینستون چرچیل و یان فلمینگ یک سازمان جنگی مخفی را برای ارتش بریتانیا تشکیل دادند که مسیر جنگ جهانی دوم را تغییر داد و واحد عملیات سیاه مدرن را از طریق تکنیکهای جنگی غیرمتعارف و کاملاً «غیر جنتلمنانه» خود علیه نازیها نشان داد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری