بازیگر فیلم و سریال Aleksandra Zawieruszanka (الکساندرا زاویروسانکا)

Aleksandra Zawieruszanka - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   April 3, 1937 in Bielsko-Biala, Slaskie, Poland
  • فیلم های معروف بازیگر : Z tamtej strony teczy doktor Teresa(1973), Rodzina Milcarków Barbara Henke(1962), Wakacje z duchami Pieterkiewiczowa(1971)

بیوگرافی فارسی

الكساندر زاویروسكانكا در 3 آوریل 1937 در بیلسكو بیالا ، اسلاكی ، لهستان متولد شد. او بازیگری است که به Z tamtej Strony teczy (1973) ، Rodzina Milcarków (1962) و Wakacje z duchy (1970) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Aleksandra Zawieruszanka was born on April 3, 1937 in Bielsko-Biala, Slaskie, Poland. She is an actress, known for Z tamtej strony teczy (1973), Rodzina Milcarków (1962) and Wakacje z duchami (1970).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skazhi ey

چگونه پسری باشیم که والدینش هر روز از او بپرسند چه کسی را بیشتر دوست دارد؟ مادر یا پدر؟ اگر او دیوانه وار پسرش را دوست دارد، اما شرایط او را مجبور به گرفتن فرزند از پدرش می کند، چگونه مادر باشیم؟ اگر پسرش برای همیشه به آمریکا برده شود و او نمی تواند زندگی بدون او را تصور کند چگونه می توان پدر شد؟ این یک داستان در مورد انتخاب است. والدینی که برای فرزندان خود تصمیم می گیرند بیشتر از همه به بهترین نحو عمل می کنند. کودک با ترس از ایجاد درد موافقت می کند، اما زمان می گذرد و کودک بالغ می شود و در مقطعی خودش تصمیم می گیرد. فقط برای والدین این بسیار دردناک تر است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری