بازیگر فیلم و سریال Aleksandr Porokhovshchikov

Aleksandr Porokhovshchikov - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   January 31, 1939 in Moscow, Russian SFSR, USSR [now Russia]
  • فیلم های معروف بازیگر : Traum vom fernen Glück Pestel(1975), Tsenzuru k pamyati ne dopuskayu Actor(1992), Captain Nemo Faragut(1975)

بیوگرافی فارسی

بازیگر سینما و تئاتر ، کارگردان و تهیه کننده فیلم. پیشرو در 42 فیلم ، در 90 نمایش تئاتر به ایفای نقش پرداخت. همسر Irina Zhukova-Porokhovshchikova ، داور تئاتر ، در آخرین فیلمش Tsenzuru k pamyati ne dopuskayu (1992) بازی کرد. خاطرات بدون سانسور اولین برنده جوایز اولین جشنواره فیلم روسی در سنت رافائل فرانسه 1993 است.


بیوگرافی انگلیسی

Movie and theater actor, film director and producer. Leading man in 42 movies, starred in 90 theater productions. Wife Irina Zhukova-Porokhovshchikova, theater reviewer, starred in his latest movie Tsenzuru k pamyati ne dopuskayu (1992). Uncensored Memories is the first prize winner at the first festival of Russian movie in St. Rafael, France 1993.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Secret Weapon

3.9   - IMDB

جنگ جهانی دوم است. ارتش سرخ مجبور شد با عجله عقب نشینی کند و سلاح فوق سری خود "کاتیوشا" را پشت سر بگذارد. یک گروه 8 نفره از سربازان اعزام می شوند تا تمام تلاش خود را انجام دهند تا "کاتیوشا" به دست آلمانی ها نرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skazhi ey

چگونه پسری باشیم که والدینش هر روز از او بپرسند چه کسی را بیشتر دوست دارد؟ مادر یا پدر؟ اگر او دیوانه وار پسرش را دوست دارد، اما شرایط او را مجبور به گرفتن فرزند از پدرش می کند، چگونه مادر باشیم؟ اگر پسرش برای همیشه به آمریکا برده شود و او نمی تواند زندگی بدون او را تصور کند چگونه می توان پدر شد؟ این یک داستان در مورد انتخاب است. والدینی که برای فرزندان خود تصمیم می گیرند بیشتر از همه به بهترین نحو عمل می کنند. کودک با ترس از ایجاد درد موافقت می کند، اما زمان می گذرد و کودک بالغ می شود و در مقطعی خودش تصمیم می گیرد. فقط برای والدین این بسیار دردناک تر است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری