بازیگر فیلم و سریال Aleksandr Kaydanovskiy

Aleksandr Kaydanovskiy - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9" (1.75 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 23, 1946 in Rostov-na-Donu, Rostovskaya oblast, RSFSR, USSR [now Russia]
  • فیلم های معروف بازیگر : Stalker Stalker(1979), Gost Director(1987), Agatha Christie: Das letzte Weekend Captain Philip Lombard(1987)

بیوگرافی فارسی

الكساندر كاجدانوفسكی بازیگر ، كارگردان و فیلمنامه نویس روسی ، حالا به بهترین وجه به خاطر فعالیتش در فیلم های آندره تاركوفسکی به یادگار مانده است. کجدانوفسکی دبیرستان جونیور را ترک کرد تا در کالج فنی ثبت نام کند و در آنجا مشغول آموزش جوشکار بود. ظاهراً چشم انداز کارگر شدن برای او جذابیتی ندارد و در سال 1965 تحصیل در رشته بازیگری را در ...


بیوگرافی انگلیسی

Alexandr Kajdanovsky, Russian actor, director and screenwriter, now best remembered for his work in Andrei Tarkovsky's films. Kajdanovsky left Junior High School to enroll in technical college where he was training to become a welder. Apparently a prospect of becoming a worker did not appeal to him and in 1965 he started studying acting at The ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Secret Weapon

3.9   - IMDB

جنگ جهانی دوم است. ارتش سرخ مجبور شد با عجله عقب نشینی کند و سلاح فوق سری خود "کاتیوشا" را پشت سر بگذارد. یک گروه 8 نفره از سربازان اعزام می شوند تا تمام تلاش خود را انجام دهند تا "کاتیوشا" به دست آلمانی ها نرود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Skazhi ey

چگونه پسری باشیم که والدینش هر روز از او بپرسند چه کسی را بیشتر دوست دارد؟ مادر یا پدر؟ اگر او دیوانه وار پسرش را دوست دارد، اما شرایط او را مجبور به گرفتن فرزند از پدرش می کند، چگونه مادر باشیم؟ اگر پسرش برای همیشه به آمریکا برده شود و او نمی تواند زندگی بدون او را تصور کند چگونه می توان پدر شد؟ این یک داستان در مورد انتخاب است. والدینی که برای فرزندان خود تصمیم می گیرند بیشتر از همه به بهترین نحو عمل می کنند. کودک با ترس از ایجاد درد موافقت می کند، اما زمان می گذرد و کودک بالغ می شود و در مقطعی خودش تصمیم می گیرد. فقط برای والدین این بسیار دردناک تر است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری