بازیگر فیلم و سریال Alejandro Edda (الخاندرو ادا)

Alejandro Edda - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 17, 1984 in Puebla, Mexico
  • فیلم های معروف بازیگر : American Made Jorge Ochoa(2017), Narcos: Mexico Joaquín 'El Chapo' Guzmán(2018), Fear the Walking Dead Marco Rodriguez(2016)

بیوگرافی فارسی

Alejandro Edda که به دلیل شخصیتی کاریزماتیک و مثبت شناخته می شود ، در پوئبلا ، مکزیک به دنیا آمد. Alejandro که به عنوان تنها فرزند بزرگ شده بود ، همیشه کنجکاوی در ایجاد دنیاها و شخصیت های غیر موجود را داشت. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ، وی برای شرکت در I.R.M ، یکی از بهترین مدرسه هنرستان هنرهای نمایشی و سینمای روسیه در ...


بیوگرافی انگلیسی

Best known for his charismatic and positive personality, Alejandro Edda was born in Puebla, Mexico. Growing up as an only child, Alejandro always had the curiosity of creating non-existing worlds and characters. After graduating from high school, he went on to attend I.R.M, one of the finest Russian Conservatory's School for Drama and Cinema in ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Get Together

4.8   - IMDB

یک مهمانی خانگی در شب جمعه از نگاه یک نامناسب پس از فارغ التحصیلی، مسافر تنبل اوبر، عشق از دست رفته اش و دوست پسر عصبی اش که در تلاش برای خواستگاری است، نشان داده می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lego Star Wars Terrifying Tales

6.1   - IMDB

پو دامرون و BB-8 باید با رئیس جنایتکار حریص Graballa the Hutt روبرو شوند که قلعه دارث ویدر را خریداری کرده و در حال بازسازی آن به اولین هتل مجلل کهکشان با الهام از سیث است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری