بازیگر فیلم و سریال Alan Van Sprang (آلن ون اسپرانگ)

Alan Van Sprang - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 19, 1971 in Calgary, Alberta, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : Immortals Dareios(2011), Diary of the Dead Colonel(2007), Narc Michael Calvess(2002)

بیوگرافی فارسی

آلن وان اسپرنگ در 19 ژوئن 1971 در کلگری ، آلبرتا ، کانادا متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده است ، به Immortals (2011) ، Diary of the Dead (2007) و Narc (2002) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Alan Van Sprang was born on June 19, 1971 in Calgary, Alberta, Canada. He is an actor and producer, known for Immortals (2011), Diary of the Dead (2007) and Narc (2002).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Tainted

5.2   - IMDB

یک شرور سابق، لنس، با اوباش روسی و برادری آریایی، پس از گذراندن پانزده سال در زندان، تلاش می کند تا زندگی آرامی داشته باشد. برنامه های او برای یک زندگی آرام زمانی که اعضای مافیای روسی او را استخدام می کنند تا آخرین ماموریت خود را برای به دست آوردن آزادی خود به پایان برساند، مختل می شود. آخرین ماموریت لنس به اشتباه می افتد زیرا او خود را در یک انتقام خونین می بیند که بر هر کسی که از مسیر او عبور می کند تأثیر می گذارد.::Epic Pictures

زیر‌نویس فارسی فیلم The Boathouse

4.7   - IMDB

هنگامی که یک زن جوان از نظر عاطفی شکننده به عنوان پرستار بچه دو کودک مشکل دار در یک کلبه تابستانی دورافتاده مشغول به کار می شود، عاشق پدر بچه ها می شود، در حالی که درگیر راز مادر جدا شده آنها می شود - که معلوم می شود با او زن جوان تاریخ پرفراز و نشیب خود را دارد. همانطور که تابستان پیش می رود، او شروع به شک می کند که خانواده یک تاریخچه تاریک دارند که از مخفی نگه داشتن آن ناامید هستند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری