بازیگر فیلم و سریال Alan Ritchson (آلن ریچسون)

Alan Ritchson - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 28, 1984 in Grand Forks, North Dakota, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows Raphael(2016), Teenage Mutant Ninja Turtles Raphael(2014), The Hunger Games: Catching Fire Gloss(2013)

بیوگرافی فارسی

آلن ریچسون از زمان ساختن یک حرکت کوچک از یک شهر کوچک در فلوریدا تا لس آنجلس ، فضایی را برای خود در هر دو صفحه بزرگ و کوچک حک کرده است. آلن مایکل ریچسون در گرند فورکس ، در داکوتای شمالی ، در ویکی (هارل) ، معلم دبیرستان و دیوید ریچسون ، استاد گروهبان نیروی هوایی ایالات متحده متولد شد. او از زبان چک ، انگلیسی و آلمانی است ...


بیوگرافی انگلیسی

Alan Ritchson has carved a space for himself on both the large and small screens since he made the trek from a small town in Florida to Los Angeles. Alan Michael Ritchson was born in Grand Forks, North Dakota, to Vickie (Harrell), a high school teacher, and David Ritchson, a U.S. Air Force Chief Master Sergeant. He is of Czech, English, and German ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark Web: Cicada 3301

4.9   - IMDB

هکر کانر، بهترین دوستش آوی و یک کتابدار حیله گر را دنبال می کند که وقتی مجبور به رقابت در بازی استخدام جهانی جامعه مخفی وب تاریک پیچیده می شوند، خود را بالای سر خود می بینند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Ordinary Angels

7.4   - IMDB

در لوئیزویل، کنتاکی، آرایشگر شارون استیونز تودهها را گرد هم میآورد تا به پدر بیوه اد اشمیت کمک کند تا دختر 5 سالهاش میشل را که به شدت بیمار است، پس از اینکه جامعهشان توسط یک طوفان برفی بزرگ ناشی از موج سرمای آمریکای شمالی در سال 1994 تحت تاثیر قرار میگیرد، گرد هم میآورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare

6.9   - IMDB

در سال 1940، وینستون چرچیل و یان فلمینگ یک سازمان جنگی مخفی را برای ارتش بریتانیا تشکیل دادند که مسیر جنگ جهانی دوم را تغییر داد و واحد عملیات سیاه مدرن را از طریق تکنیکهای جنگی غیرمتعارف و کاملاً «غیر جنتلمنانه» خود علیه نازیها نشان داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Reacher - Season 1

8.1   - IMDB

وقتی افسر بازنشسته پلیس نظامی جک ریچر به خاطر قتلی که مرتکب نشده دستگیر می شود، خود را در میانه یک توطئه مرگبار پر از پلیس های کثیف، تاجران مشکوک و سیاستمداران مکر می بیند. او با هیچ چیز جز هوش و ذکاوت خود، باید بفهمد که در مارگریو، جورجیا چه اتفاقی می افتد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری