بازیگر فیلم و سریال Aidan Quinn (آیدان کوین)

Aidan Quinn - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 8, 1959 in Chicago, Illinois, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Benny & Joon Benny Pearl(1993), Practical Magic Gary Hallet(1998), Flipped Richard Baker(2010)

بیوگرافی فارسی

آیدان کوین در 8 مارس 1959 در شیکاگو ، ایلینویز ، آمریکا به عنوان Aidan T. Quinn متولد شد. او بازیگری است که به بنی و جون (1993) ، جادوی عملی (1998) و فلیپ (2010) مشهور است. وی از اول سپتامبر 1987 با الیزابت براکو ازدواج کرده است. آنها دو فرزند دارند.


بیوگرافی انگلیسی

Aidan Quinn was born on March 8, 1959 in Chicago, Illinois, USA as Aidan T. Quinn. He is an actor, known for Benny & Joon (1993), Practical Magic (1998) and Flipped (2010). He has been married to Elizabeth Bracco since September 1, 1987. They have two children.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Reckless

6.2   - IMDB

بی پروا یک فیلم درام رمانتیک آمریکایی محصول 1984 است که داستان جانی فوتبالیست شورشی را روایت می کند که عاشق تشویق کننده تریسی می شود. آنها از پس زمینه های مخالف می آیند. او از یک خانواده راحت است، او فقیر و شکسته است. تریسی قبلاً یک دوست پسر دارد، اما او مانند یک احمق رفتار می کند، بنابراین جانی باید قلب تریسی را به دست آورد - چیزی که به نظر می رسد او تمایلی به انجام دادن او ندارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم In Dreams

5.5   - IMDB

یک زن خانه دار حومه شهر متوجه می شود که با یک قاتل زنجیره ای ارتباط روانی دارد و می تواند انگیزه های این شخص را از طریق رویاهایش پیش بینی کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spiked

5   - IMDB

وقتی قتل یک کارگر مهاجر یک شهر مرزی در جنوب غربی را تکان می دهد، دشمنی بین صاحب روزنامه و رئیس پلیس منجر به محو شدن حقیقت و مبارزه کثیف برای عدالت می شود.::گرگ برلیانت

زیر‌نویس فارسی فیلم Blacklight

4.7   - IMDB

تراویس بلاک، یک مامور دولت در سایه که در حذف عواملی که پوشش آنها فاش شده است، متخصص است، یک توطئه مرگبار را در صفوف خود کشف می کند که به بالاترین رده های قدرت می رسد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری