بازیگر فیلم و سریال Adrien Brody (آدرین برودی)

Adrien Brody - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 14, 1973 in Woodhaven, Queens, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Pianist Wladyslaw Szpilman(2002), The Grand Budapest Hotel Dmitri(2014), Detachment Henry Barthes(2011)

بیوگرافی فارسی

آدرین نیکلاس برودی در وودهاون ، کوئینز ، نیویورک ، تنها فرزند استاد بازنشسته تاریخ الیوت بردی و عکاس مجارستانی به نام سیلویا پلاچی متولد شد. او مادرش را در تکالیف «دهکده صدای» همراهی کرد و به او اطمینان داد که در مقابل دوربین احساس راحتی کند. آدریان در آکادمی آمریکایی در ...


بیوگرافی انگلیسی

Adrien Nicholas Brody was born in Woodhaven, Queens, New York, the only child of retired history professor Elliot Brody and Hungarian-born photographer Sylvia Plachy. He accompanied his mother on assignments for the Village Voice, and credits her with making him feel comfortable in front of the camera. Adrien attended the American Academy of ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The French Dispatch

7.2   - IMDB

کارکنان یک نشریه اروپایی تصمیم می گیرند نسخه یادبودی را منتشر کنند که در آن سه داستان برتر دهه گذشته را برجسته می کند: یک هنرمند محکوم به حبس ابد، شورش دانشجویان و یک آدم ربایی که توسط یک آشپز حل شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Clean

5.6   - IMDB

مرد آشغال کلین که از زندگی گذشته عذاب میکشد، تلاش میکند تا زندگی آرامی را به رستگاری بدهد. اما هنگامی که نیت خوب او او را هدف یک رئیس جنایتکار محلی قرار می دهد، کلین مجبور می شود با خشونت گذشته خود آشتی کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری