بازیگر فیلم و سریال Adele (ادل)

Adele - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 5, 1988 in Tottenham, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Skyfall Soundtrack(2012), I Am Number Four Soundtrack(2011), The 5th Wave Soundtrack(2016)

بیوگرافی فارسی

آدل لوری آبی آدکینز (به انگلیسی: Adele Laurie Blue Adkins) (زاده 5 مه 1988) خواننده ترانه نویس انگلیسی است که میلیون ها آلبوم در سراسر جهان به فروش رسانده و در مجموع 15 گرمی و همچنین یک اسکار برنده شده است. دو آلبوم اول آدل ، 19 و 21 ، ستایش انتقادی خود را به دست آورد و سطح موفقیت تجاری در بین همسالانش بی نظیر بود. پس از مادر شدن در سال 2012 ، آدل بازگشت به ...


بیوگرافی انگلیسی

Adele Laurie Blue Adkins (born May 5, 1988) is a British singer-songwriter who has sold millions of albums worldwide and won a total of 15 Grammys as well as an Oscar. Adele's first two albums, 19 and 21, earned her critical praise and a level of commercial success unsurpassed among her peers. After becoming a mom in 2012, Adele returned to the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Vautrin the Thief

6.8   - IMDB

ژاک کولین، با نام مستعار «ترومپ لا مورت» یا ابه کارلوس هررا، که ویترین نیز نامیده می شود، یک محکوم بدنام فرانسوی است...

زیر‌نویس فارسی فیلم Violation

5.3   - IMDB

زنی مشکل دار در آستانه طلاق پس از سال ها دوری به خانه نزد خواهر کوچکترش برمی گردد. اما وقتی خواهر و برادر شوهرش به اعتماد او خیانت می کنند، او دست به یک جنگ صلیبی شرورانه برای انتقام می زند.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Burn Like This

5.4   - IMDB

در میان یهودی ستیزی رو به افزایش در بیلینگز، مونتانا، رائه، یک جوان 22 ساله از بازماندگان هولوکاست حقیقت یک حادثه دوران کودکی را کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Black Phone

7.3   - IMDB

فینی شاو، یک پسر 13 ساله خجالتی اما باهوش، توسط یک قاتل سادیست ربوده شده و در زیرزمینی عایق صدا که در آن جیغ زدن فایده چندانی ندارد، به دام افتاده است. وقتی یک تلفن قطع شده روی دیوار شروع به زنگ زدن می کند، فینی متوجه می شود که می تواند صدای قربانیان قبلی قاتل را بشنود. و آنها تمام تلاش خود را میکنند که مطمئن شوند آنچه برایشان اتفاق افتاده برای فینی رخ نمیدهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری