بازیگر فیلم و سریال Adam Sandler (آدام سندلر)

Adam Sandler - نیو ساب تایتل
  • فیلم های معروف بازیگر : The Price Is Right Director(1995-2018), The Price Is Right Million Dollar Spectacular Editorial Department(2003), The Price Is Right 25th Anniversary Special Editorial Department(1996)

بیوگرافی فارسی

آدام سندلر کارگردان و تهیه کننده است ، با نام های The Price Is Right (1972) ، قیمت مناسب میلیون دلاری تماشایی (2003) و قیمت مناسب 25 سالگرد ویژه (1996) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Adam Sandler is a director and producer, known for The Price Is Right (1972), The Price Is Right Million Dollar Spectacular (2003) and The Price Is Right 25th Anniversary Special (1996).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hubie Halloween

5.2   - IMDB

هوبی دوبوا علیرغم ارادتش به زادگاهش سالم (و جشن هالووین آن)، چهره ای تمسخر آمیز برای کودکان و بزرگسالان است. اما امسال، چیزی در شب اتفاق میافتد، و این بر عهده Hubie است که هالووین را نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hustle

7.4   - IMDB

پس از کشف بازیکنی که یک بار در زندگی با گذشته دشواری در خارج از کشور دارد، یک پیشاهنگ بسکتبال شانس او ​​را بر عهده می گیرد که بدون تایید تیمش این پدیده را به ایالات متحده بیاورد. برخلاف شانس، آنها یک ضربه نهایی دارند تا ثابت کنند که برای رسیدن به NBA توانایی لازم را دارند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری