ژانر مستند زیر نویس فیلم و سریال

ژانر مستند زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر مستند
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر مستند

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Icahn: The Restless Billionaire

7   - IMDB

تناقضات موجود در قلب سرمایه دار مشهور کارل ایکان را بررسی کنید. ایکان که هم به عنوان یک سرمایه گذار فعال و هم یک مهاجم شرکتی بی رحم توصیف می شود، از ابتدا در کوئینز به یکی از ثروتمندترین مردان جهان تبدیل شد که تجسم رویای آمریکایی است. با این حال، او آشکارا از مازاد شرکت ها و شکاف عظیم نابرابری ثروت انتقاد می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Jackass Forever

6.9   - IMDB

با بازگشت جانی ناکسویل، استیو-او و بقیه گروه در کنار تعدادی تازه وارد برای آخرین دور نمایش های خنده دار، بیهوده وحشیانه و اغلب خطرناک از شیرین کاری ها و کمدی، شادی یک شلیک کاملاً اجرا شده به کشاله ران را جشن بگیرید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sisters with Transistors

7.4   - IMDB

به موسیقی الکترونیک اولیه فکر کنید و احتمالا مردانی را خواهید دید که دکمه ها، دستگیره ها و مرزها را فشار می دهند. در حالی که موسیقی الکترونیک اغلب به عنوان یک باشگاه پسران در نظر گرفته میشود، حقیقت این است که زنان از همان ابتدا در اختراع دستگاهها، تکنیکها و تروپهایی که شکل صدا را برای سالهای آینده تعریف میکنند، نقش مهمی داشتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Three Songs for Benazir

6.2   - IMDB

فیلم کوتاه تکان دهنده الیزابت و گلستان میرزایی از طریق داستان شیستا، مرد جوانی که به تازگی با بی نظیر ازدواج کرده و در کمپ آوارگان در کابل زندگی می کند، زندگی پناهندگان در افغانستان امروزی را روشن می کند. او اولین کسی بود که از قبیله خود با مسئولیت تشکیل خانواده به ارتش ملی افغانستان پیوست.

زیر‌نویس فارسی فیلم SlingShot

پرتره ای صمیمی و الهام بخش از مخترع سگوی، دین کامن، و تلاش 15 ساله او برای حل بحران آب سالم در جهان. SlingShot بر مخترع مشهور Segway، Dean Kamen و کار او برای حل بحران آب در جهان تمرکز می کند. کامن یک نابغه عجیب و غریب با جهان بینی تحریک آمیز، الهام بخش دانشمندان آینده است. اختراعات او به افراد نیازمند کمک می کند و رنج را کاهش می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Black Power: A British Story of Resistance

4.3   - IMDB

بررسی جنبش قدرت سیاه در اواخر دهه 1960 در بریتانیا، بررسی افراد و نیروهای فرهنگی که این دوران را تعریف کردند. در قلب این مستند مجموعهای از مصاحبههای حیرتانگیز با فعالان گذشته وجود دارد، که بسیاری از آنها برای اولین بار در مورد چگونگی مشارکت در جنبش قدرت سیاه بریتانیا صحبت میکنند و یکی از انقلابهای فرهنگی کلیدی را زنده میکنند. در تاریخ ملت

زیر‌نویس فارسی فیلم The Tinder Swindler

7.2   - IMDB

یک جنایتکار اسرائیلی که خود را به عنوان یک غول الماس ثروتمند و جت تنظیم نشان می داد، زنان را به صورت آنلاین جذب می کرد و سپس آنها را با میلیون ها دلار فریب داد. اکنون برخی از قربانیان برای بازپرداخت برنامه ریزی می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Simple as Water

6.8   - IMDB

تأملی در پیوندهای اساسی خانواده که از طریق پرترههای چهار خانواده سوری در دوران پس از جنگ روایت میشود.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری