ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال

ژانر ورزشی زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی
صفحه 2 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر ورزشی

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم King Richard

7.5   - IMDB

ریچارد ویلیامز به عنوان مربی دخترانش ونوس و سرنا که به زودی به دو تنیسور افسانه ای تاریخ تبدیل خواهند شد، خدمت می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bruised

6.1   - IMDB

جکی جاستیس یک مبارز هنرهای رزمی مختلط است که این ورزش را با شرمندگی ترک می کند. او که از شانس و اقبال خود برخوردار است و سالها پس از مبارزه با خشم و پشیمانی در حال جوشیدن است، توسط مدیر و دوست پسرش دسی به یک دعوای زیرزمینی وحشیانه ترغیب می شود و توجه یک مروج لیگ مبارزه را به خود جلب می کند که به جکی قول زندگی دوباره در هشت ضلعی را می دهد. اما راه رستگاری به طور غیرمنتظره ای شخصی می شود که مانی - پسری که در کودکی او را رها کرده بود - در آستان او ظاهر می شود. داستان پیروزمندانه مبارزی که قدرت خود را در داخل و خارج از رینگ پس می گیرد، زمانی که همه او را حساب کرده اند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Never Back Down: Revolt

4   - IMDB

تمرکز بر روی زنی است که ربوده شده و مجبور به رقابت در مبارزات زیرزمینی نخبگان می شود و باید راه خود را به سوی آزادی بجنگد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 40-Love

5.1   - IMDB

ژروم، یک مدیر ارشد، به تازگی شرکت خود را ترک کرده است. او که مصمم است دیگر هرگز برای هیچ کس دیگری کار نکند، تلاش می کند تا شرکت خود را راه اندازی کند، حتی با نادیده گرفتن بی میلی همسرش لورا. اوگو، پسر 11 ساله آنها، یک تنیس باز و یک قهرمان آینده دار است. برای رسیدن به هدف خود، او باید به مرکز تمرین ملی رولان گاروس راه یابد. درست مانند پدرش، او حاضر است هر کاری که لازم است انجام دهد. اوگو و ژروم با هم متوجه خواهند شد که همه قوانین را نمی توان در تلاش برای موفقیت خم کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Den ofrivillige golfaren

5.6   - IMDB

یک گلف باز به تاجر گلف خود برای دوست پسرش در دعوا می گوید: شرط می بندم که هرکسی می تواند در یک هفته بهتر از شما در گلف پیشرفت کند. متأسفانه استیگ هلمر زمانی که دوست پسر شرط را می پذیرد در نزدیکی ایستاده است و او به عنوان رقیب انتخاب می شود. استیگ هلمر قبلاً هرگز این بازی را انجام نداده است، اما دوست نروژی او اوله به او قول کمک میدهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bingo Long Traveling All-Stars & Motor Kings

6.8   - IMDB

بینگو لانگ، ستاره کاریزماتیک، ستاره کاریزماتیک لیگ سیاهپوستان که از رفتار بردهوار با مالک تیمش خسته شده است، با گروه طوفان انبار خود از میان شهرهای کوچک غرب میانه در دهه 1930 راهی جاده میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fittest in Dubai

6   - IMDB

Fittest in Dubai یک فیلم مستند 60 دقیقه ای از اولین رویداد تحریمی کراس فیت در جهان است. رقبای زن و مرد که مقام اول را به خود اختصاص داده اند، واجد شرایط حضور در بازی های کراس فیت در ایالات متحده هستند.

زیر‌نویس فارسی فیلم On the Edge

7.2   - IMDB

دو قهرمان اصلی فیلم بهترین شمشیربازان سابر روسیه هستند. یکی از آنها مدتهاست که در کانون توجه بوده است، دیگری اخیراً به تیم ملی راه یافته است و از آن زمان تقریباً در تمام مسابقات قهرمان شده است. این دو ورزشکار شروع به مبارزه برای برتری در داخل و خارج از عرصه می کنند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری