ژانر وحشت زیر نویس فیلم و سریال

ژانر وحشت زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر وحشت
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر وحشت

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Dashcam

4.8   - IMDB

در شروع همهگیری، یک نوازنده بداهه پخش زنده و فریبنده، لسآنجلس را به مقصد لندن رها میکند، ماشین هم گروه سابقش را میدزدد و تصمیم سرنوشتسازی میگیرد تا یک زن مسن را که آنطور که به نظر میرسد نیست، سوار کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Row 19

4.5   - IMDB

یک پزشک زن جوان و دختر 6 ساله اش در یک پرواز شبانه در یک طوفان سهمگین هستند. وقتی مسافران هواپیمای نیمه خالی به طور غیرقابل توضیحی شروع به مردن می کنند، تسلط زن بر واقعیت ضعیف می شود و او مجبور می شود بدترین کابوس دوران کودکی خود را دوباره زنده کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Men

6.1   - IMDB

پس از یک فاجعه شخصی، هارپر به تنهایی به حومه زیبای انگلیسی عقب نشینی می کند، به این امید که مکانی برای شفا پیدا کند. اما به نظر می رسد یک نفر - یا چیزی - از جنگل های اطراف او را تعقیب می کند، و آنچه که به عنوان ترس در حال جوشیدن شروع می شود، تبدیل به یک کابوس کاملاً شکل می شود که در تاریک ترین خاطرات و ترس های او زندگی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Zomblogalypse

2.5   - IMDB

اقتباس طولی از سری وب فرقهای بریتانیایی zom-com که به دنبال ماجراجوییهای سه بازمانده ناتوان از یک آخرالزمان زامبی است، از طریق وبلاگ ویدیویی که آنها برای کاستن از خستگی روز به روز نگه میدارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Morbid Colors

3.8   - IMDB

پس از بازگشت به خانه از آخرین سفر فراری خود، مایکا کاملاً مشابه نیست. رفتار عجیب درامر وحشی راک اند رول برای خواهر خوانده و هم گروهش، دوین، آشکارتر است. پس از یک قسمت وحشتناک در کنسرت یکی از خواهران، دوین منبع رفتار جدید مایکا را کشف می کند: عطش سیری ناپذیر برای خون انسان.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Huntress of Auschwitz

5.5   - IMDB

یک دختر جوان آمریکایی برای ردیابی نگهبان نازی مسئول قتل پدربزرگ و مادربزرگش به اروپا سفر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Evil Bong 420

3.6   - IMDB

توپ های خود را صیقل دهید و به خطوط بروید. خرگوش از دنیای علف هرز شیطان بونگ فرار کرده و یک سالن بولینگ برهنه باز کرده است. افتتاحیه بزرگ است و توپها در حال غلتیدن هستند، سینهها میپرند و علفهای هرز فراوان است. وقتی دوستان قدیمیاش، لارنل و سارا لی به او کمک میکنند تا سرمایهگذاری تجاری جدیدش را جشن بگیرد، همه چیز در نهایت به دنبال خرگوش است، درست است؟ اشتباه! ایول بونگ در مسیر خرگوش داغ است. با کمک مرد قاتل Gingerdead، آنها بیشترین توپ های قرن را به هم می ریزند. اما مرد زنجفیلی وقتی میفهمد که راز تبدیل شدن به یک مرد واقعی، پاک کردن کلوچههایش است، برنامههایی برای خودش دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Torn Hearts

5.1   - IMDB

یک دو کانتری آینده دار و آینده دار به دنبال عمارت منزوی بت خود هارپر داچ، ستاره سابق موسیقی کانتری و خانواده سلطنتی نشویل می گردند. چیزی که به عنوان یک دیدار دوستانه شروع می شود، به مجموعه ای پیچیده از وحشت تبدیل می شود که دوستان را مجبور می کند تا با تمام تلاش هایی که برای تحقق رویاهای خود طی می کنند مقابله کنند.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری