ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال

ژانر درام زیر نویس فیلم و سریال، دانلود رایگان زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام
صفحه 4 در وب سایت نیو ساب تایتل ارائه دهنده زیرنویس فارسی با لینک مسستقیم وغیر مستقیم

زیر نویس فیلم و سریال در ژانر درام

نوع دسته :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم The Lost Girls

2.8   - IMDB

The Lost Girls با الهام از داستان کلاسیک پیتر پن، چهار نسل از زنان عزیز را روایت میکند که در عواقب ماجراجوییهای خود با پیتر پن در نورلند مبارزه میکنند. مانند مادربزرگش و مادرش جین قبل از او، وندی باید از چنگ پان و قولی که او شدیداً میخواهد او را نگه دارد بگریزد. همانطور که دخترش بری وارد مدار پیتر می شود، وندی باید برای حفظ رابطه خود با دخترش بجنگد و در عین حال میراث او را آشتی دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Collision

3.9   - IMDB

در طول یک روز سرنوشت ساز، یک تاجر فاسد و همسر اجتماعی اش برای نجات دخترشان از دست یک جنایتکار بدنام به رقابت می پردازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cha Cha Real Smooth

7.4   - IMDB

اندرو 22 ساله که تازه از کالج فارغ التحصیل شده و در خانه خود در نیوجرسی بدون مسیر مشخصی به جلو مانده است، به عنوان یک مهمانی برای میتزوای بار/خفاش شروع به کار می کند - جایی که با یک مادر جوان و دختر نوجوانش دوستی منحصر به فردی برقرار می کند. .

زیر‌نویس فارسی فیلم Father of the Bride

5.9   - IMDB

پدری که از طریق منشور روابط چندگانه در یک خانواده بزرگ و پراکنده کوبایی-آمریکایی با عروسی آینده دخترش کنار می آید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Watcher

6.3   - IMDB

در حالی که یک قاتل زنجیره ای شهر را تعقیب می کند، جولیا - بازیگر جوانی که به تازگی با شوهرش به شهر نقل مکان کرده است - متوجه یک غریبه مرموز می شود که او را از آن طرف خیابان تماشا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Benediction

6.8   - IMDB

داستان سرباز و شاعر زیگفرید ساسون (1886-1967) که به خاطر شجاعت در جبهه غرب مفتخر شد و بیشتر به خاطر اشعار خشم آلود و دلسوزانه اش درباره جنگ جهانی اول به یادگار مانده است که تحسین عمومی و منتقدان را برای او به ارمغان آورد. ساسون با پرهیز از احساسات گرایی و جنجالیستی بسیاری از شاعران جنگ، از وحشت و وحشیانه جنگ خندق نوشت و ژنرال ها، سیاستمداران و کلیساها را به دلیل بی کفایتی و حمایت کورکورانه از جنگ تحقیرآمیز کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Turbo Cola

4.7   - IMDB

در حالی که تمام دوستانش در آخرین شب سال 1999 به یک مهمانی می روند، آستین یک شیفت اضافی در پمپ بنزین Quality Mart می گیرد و مجبور می شود به معنای فارغ التحصیلی از دبیرستان و مواجهه با آینده ای که در خود گیر کرده است نگاه کند. وسط زادگاه او یک شب فرصت دارد تا به رویاهایش جامه عمل بپوشاند، چه قانونی و چه غیر قانونی، و آن را می پذیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cauldron of Blood

4   - IMDB

یک مجسمهساز نابینا روی اپوس مگنوم خود کار میکند، غافل از اینکه اسکلتهایی که برای آرماتور استفاده میکند، بقایای قربانیان همسر شرورش است و او هدف بعدی است.

سال تولید فیلم یا سریال

تبلیغات بنری