لیست فیلم ها با زیر نویس

لیست فیلم ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی فیلم های جدید
در صفحه 37 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس فیلم جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی فیلم Day of the Stranger

4.5   - IMDB

یک وسترن سورئال، خنده دار و پرتنش دراماتیک که از وسترن اسیدی دهه 1970 می نالد.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم Funhouse

5.3   - IMDB

هنگامی که 8 سلبریتی از سراسر جهان برای رقابت در یک نمایش واقعی آنلاین دعوت می شوند، به زودی متوجه می شوند که برای زندگی خود بازی می کنند، زیرا کسانی که رای گرفته شده اند عواقب وحشتناکی را متحمل می شوند و به طور زنده برای کل جهان پخش می شوند.::جیسون ویلیام لی

زیر‌نویس فارسی فیلم Little Joe

5.8   - IMDB

آلیس، یک مادر مجرد، یک پرورش دهنده ارشد اختصاصی گیاهان در شرکتی است که در حال توسعه گونه های جدید است. برخلاف سیاست های شرکت، او یکی را به عنوان هدیه برای پسر نوجوانش به خانه می برد و آن را به نام او می گذارد، اما به زودی شروع به ترس از آن می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Maximillian

7.4   - IMDB

تیم مخفی قاتلان، سایه ها، در یک بازی نهایی بقا مورد آزمایش قرار می گیرند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Driven

6.3   - IMDB

شب های امرسون گراهام به عنوان یک راننده تاکسی پر از مزاحمت ها و ناراحتی ها است، اما تا امشب هرگز حمله و ناپدید شدن صورت نمی گیرد. پس از برداشتن یک مسافر مرموز، عصر او از کار کردن به انجام یک ماموریت میگذرد، زیرا آنها باید با ساعت مسابقه دهند تا نیروی شیطانی را شکست دهند. کنتور در حال اجراست.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scare Package

5.5   - IMDB

چاد، صاحب امپریوم وحشت راد چاد، مجموعه ای از داستان های غم انگیز و خون آلود را بازگو می کند تا قوانین ژانر وحشت را برای جدیدترین کارمند خود نشان دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Run with the Hunted

5.1   - IMDB

اسکار، پسری جوان، از بهترین دوستش، لوکس، دفاع می کند و پدر بدسرپرست او را در این راه می کشد و او را مجبور می کند از زادگاه روستایی اش فرار کند. وقتی با عشق، جنایت و فساد آشنا می شود، بی گناهی او از بین می رود. 15 سال بعد، او گذشته خود را فراموش کرده و رهبر گروهی از کودکان گمشده شده است. زمانی که لوکس در جستجوی زندگی بهتر به همان شهر نقل مکان می کند، با یک بازرس خصوصی بداخلاق شغلی پیدا می کند. لوکس با برخورد به گزارش قدیمی کودک گم شده اسکار، پیدا کردن پسری که زندگی او را نجات داده است به عهده می گیرد.::جرمی ام. روزن (تهیه کننده)

زیر‌نویس فارسی فیلم Wasp Network

5.9   - IMDB

داستان پنج زندانی سیاسی کوبایی که از اواخر دهه 1990 توسط ایالات متحده به اتهام جاسوسی و قتل زندانی شده بودند.::رودریگو تکسیرا